Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Pattanások és ahhoz hasonló...

Pattanások és ahhoz hasonló dolgok vannak a hátamon, piros foltok, némelyik gyulladt, de semmi kijárat és már legalább 1 éve ilyen+sok mitesszer, isotretinoint szedek több mint 3 hónapja (10mg), semmi változás, mi lehet a megoldás?

Figyelt kérdés
2016. jan. 11. 22:31
 1/1 anonim válasza:
Az isotretinoin kúra fél évig tart,de erről gondolom a bőrgyógyász is tájékoztatott. Majd ha fél év után nem látsz változást,akkor ess kétségbe,addig ne. A gyógyszer különben is, a kezelés első felében megduplázza vagy akár megtriplázza a pattanások számát, örülj, hogy veled ez nem történt meg :)
2016. jan. 12. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!