Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Betegségek

A kérdés

Normixot hasmenésre, hasi görcsre 3 napra írt fel az orvos.3 nap eltelt, de a 2. este kimaradt az adag. Vajon 4. nap reggel bevehetem?

Sajnos nem vagyok jobban. Nem tudom eldönteni, hogy ez a gyógyszer mellékhatása (már a fejem is fáj, szédülök,puffadok, továbbra is fáj a hasam és megy,de nem annyira mint a gyógyszer szedése előtt) vagy szimplán nem gyógyultam meg és legyengültem. Tapasztalatok esetleg?

Keress kérdéseket hasonló témákban: Normix, gyógyszer, adagolás, szedés, mellékhatás, has, hasmenés, görcs, gyomorpanasz, gyomor

 2018. jan. 21. 08:31  Privát üzenet  

A válasz
Sajnos még nem érkezett válasz.



Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése


Kapcsolódó kérdések
Segítség! Arra lettem figyelmes, hogy elkezdett fájni a szivem. Tegnap megittam fél liter vörösbort ( gyógyszereket szedek a tic-jeim miatt reggel este. Az orvos mondta, hogy ne...
Reggeli hasfájás de miért?
Miert fáj minden reggel a hasam?
Miért fáj minden reggel a gyomrom?
Miert van ez a reggeli hasfájás?
Felkelek minden reggel es faj a hasam a koldoköm felett minha a hasnyalmirigyem fajna . Veszek 3-4 levegot akkor megjobban faj aztan elmullik miert van ez?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Betegségek rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!