Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Betegségek

A kérdés

Nőgyógyászati problemaim utan kialakult a kopaszodas. Mi lehet a baj?

Kb egy honapja kuzdok mogyogyaszati problemakkal. 28 eves vagyok. Hosszu eve elek monogam kapcsolatban. Soha nem volt semmi problemam. Eros hasgorcsel kerultem korhazba majd a nogyogyaszhoz ahol megallapitottak a cisztakat, kolit, es a streptococcust. Majdne 3 hete szedem az anribiotikumokat. 7 nap verzes utan ujabb verzesem van. Es tegnap eszre vettem hogy kb 5 cm-es kor es meg kisebb korokben kopaszodom es hullik a hajam. Koze lehet ennek az antibiotikumokhoz illetve a nogyogyaszati problemakhoz?

 2018. aug. 25. 14:14  Privát üzenet  

A válaszok
Megan964 nevű felhasználó válasza:

Szia!


Szerintem igen, akár mindkettőhöz.



A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont 2018. aug. 25. 16:11 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Szia! Koszonom! Az a baj hogy olvasok es mimdenhol autoimmunt irnak. De a labor eredmenyeim szerint a trombocitak rendben voltak. Marpedig autoimmunal csokkenek.

# 2/4Időpont 2018. aug. 25. 16:22 Privát üzenet
Megan964 nevű felhasználó válasza:

Szerintem ne szaladj ennyire előre! Előbb csináld végig az antibiotikum kúrát. Ha már beszedted, és elmúlt az alapbetegséged, akkor a hajad is rendbe jöhet.

Arra is kell gondolni, hogy ha az emésztésed nem oké, (már pedig az antibiotikum abba is belezavar), akkor felléphetnek ezek a tünetek. Antibiotikum kúra után a bélflórát is rendbe kell hozni: (szükséges lehet Normaflore szedése)


[link]


Joghurt evése sem árthat:


[link]


Nem kell mindjárt autoimmun betegségre gondolni, de egyébként meg baby steps, azaz baba lépések. Koncentrálj a fentiekre. Ha mégis kiderül a rosszabb dolog, "azon a hídon is majd akkor menj át, ha odaértél"!


Jobbulást kívánok neked, szívből! :)



A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/4Időpont 2018. aug. 25. 21:41 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Szia! Nagyon szepen koszonom :). Mar abba hagytam az antibiotikumos kezelest ket napja. A kopaszodast tegmap vettem eszre. Egyelore talalgatok meg felek. de remelem meggyogyulok. Ez az evem egyebkent nagyon stresszes volt. Olyan szinten hogy mindennap gyomorideg es harc kb.

# 4/4Időpont 2018. aug. 25. 23:06 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Létezik féloldali hajhullás?
20 éves fiú vagyok, és már elég kopasz vagyok. Mit tegyek?
Mennyi ideig tarthat egy nőgyógyászati vizsgálat? NO nemiszervi gomba?
Másnál is okozott az inzulinrezisztencia nőgyógyászati problékat?
Medrol (szteroid tartalmú gyulladáscsökkentő) szedése mellett lehet szedni Klion 250 mg tablettát (nőgyógyászati fertőzésre)?
Az lehetséges hogy nekem örökletesen fog kihullani a hajam 17 éves vagyok még nem kezdődött el viszont apámnak már 18 évesen ekzdődött viszont papómnak se meg dédipapómnak se hullott hamar a haja?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Betegségek rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!