Kezdőoldal » Egészség » Bio életmód » Milyen víztisztító kancsót...

Milyen víztisztító kancsót válasszak klóros víz esetén?

Figyelt kérdés
Kolis vagyok és számomra a koli víz ihatatlan: nagyon klóros, egyszerűen akármennyit iszok belőle csak szomjasabb leszek tőle. Hallottam róla, hogy léteznek ilyen kis vízszűrő/tisztító kancsók amik képesek mindent IS kiszűrni (különféle szűrőkkel.). Ha jól tudom a klór ellen valamilyen "szenes" szűrő kell, viszont teljesen kezdő vagyok a témában. Múltkor a MediaMarkt-ban láttam egy-két kancsót, de 6.000 Ft-tól 16.000 Ft-ig terjedtek az árak, így hát fogalmam sincs, hogy eleve milyen készüléket/kancsót kellene vásároljak, nagyon megköszönném, ha elmagyaráznátok mindent ezekkel kapcsolatban: "legjobb" márka, kancsó, milyen szűrő, kapacitás, stb..

2022. márc. 8. 17:04
 1/4 Ypszilon1980 ***** válasza:
52%
Ezek a vízszűrő kancsók erre nem fognak megoldást nyújtani. Kiszűr pár dolgot, de ezzel együtt ásványi anyagokat is, mondjuk erre is van külön szűrőbetét, de magát az érzetet nem fogja megváltoztatni ivásnál. Inkább a nehézfémek ellen jók ezek vagy mikro-makro szennyeződések ellen. Inkább ásványvízet vegyél szerintem, de ki kellene próbálni neked beválik-e. A kancsóknál sok különbség van, egyrészt a méret, vagy be tudod-e tenni hűtő ajtajára, mennyi vízet tud egy töltéssel megszűrni, analóg vagy digitális kijelző van-e rajta pl. Van egyébként olyan is, hogy van a betéten kívűl plusz egy baktériumszűrő is. Maga a kancsó nem drága, csak győzd a szűrőkkel, egyet max. egy hónapig lehet használni.
2022. márc. 9. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%