Kezdőoldal » Egészség » Bio életmód » Mi történt a Bionom-mal?

Mi történt a Bionom-mal?

Figyelt kérdés
Régebben minden rendelésem időben, gyorsan megérkezett. Mostanában viszont rendszeresen késnek a csomagok. Tulajdonosváltás, vagy hasonló?
2017. okt. 23. 20:44
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:

Ugyanezt tapasztaltam én is!


2011 (megalakulás) óta rendeltem náluk termékeket. Megbízhatóak VOLTAK, viszont most az utolsó 3 rendelésemnél 2-3 heti várakozási idővel rendelt termékeknél több hónapos (!) csúszás fordult elő. A termék ígért beérkezésének napján (vagy előtte 1-2 nappal) jelzik, hogy újabb 3 hét várható, késik az áru. És ezt zsinórban, többször, ugyanannál a terméknél.


Máshonnan megrendelve 3-4 napon belül megkaptam, ráadásul olcsóbban.


Az általuk ajánlott termékek nagyon jók, de én innentől kezdve máshonnan fogom beszerezni őket.


Jelenleg az alábbi szöveg van az oldalukon:


"Közlemény

A Válogatott Bionom Termékek Kft. ellen a NAV végrehajtást rendelt el. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb eleget tegyünk a fennálló fizetési kötelezettségünknek. Mindaddig míg ez nem történik meg - a jogszabályi kötelezettségeinknek eleget téve - a webáruházban csak utánvétes fizetési lehetőséget biztosítunk."


Szóval, elképzelhető, hogy ezért nem teljesítik a beszállítók sem feléjük a megrendeléseket, mert végrehajtás alatt vannak :(


Ha ez így van, tisztességes dolog lenne csak a raktárkészletet kiárulni, és a nem teljesíthető megrendeléseket nem is kellene elérhetővé tenni.

2017. nov. 1. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, így már egy kicsit érthetőbb a dolog!
2017. nov. 29. 13:59
 3/18 Melany válasza:
Helló! 2 hete adtam fel rendelést, 12/11-i várható szállítás szerepel MÉG mindig a holnapon. Pont ez a dühítő, hogy a termékeknél is azt tüntetik fel hogy elérhető. Kaptam választ: a beszerzés bizonytalan... Telefonhívásra (mert nem volt egyértelmű a válasz) sms jött: betegség miatt írjak emilt... Töröltem is a rendelésem, megrendeltem máshonnan.
2017. dec. 14. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim válasza:
Ugyan ezeket tapasztaltam, hónapokat vártam több termékre is, végül töröltem a rendelést. Most már ott tartanak, hogy az ügyfélszolgálat telefonja hetek óta nem elérhető, e-mailre nem válaszolnak, egy Bionom-os munkatársnak is írtam, de ő sem válaszolt. Hát ez nagyon nem korrekt. Megbízható, korrekt webáruház volt, ahhoz képest most tisztességtelen a hozzáállásuk. Hogy lehet, hogy még mindig lehet rendeléseket leadni, ha nincs ügyfélszolgálatuk, nem reagálnak semmire se. Vannak olyan termékek, amiket 10 hónapja nem tudok tőlük beszerezni, mégis elérhető a termék.
2018. jan. 15. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 winR ***** válasza:
Elég nagy ganék, én tavaly augusztusban adtam fel rendelést, kifizettem előre, hónapokig csak hitegettek, végül töröltem és kértem visszautalást. Azóta is utalják...., több, mint 20ezer Ft. De persze az oldal azóta is működik, vesznek fel megrendeléseket, fizetni is lehet.
2018. jan. 23. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim válasza:
...tényleg nagy ganék, azóta sem webáruház, sem pénz... Tőlünk 16 ezret loptak.
2018. febr. 3. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

Sajnálom, hogy többen is pórul jártak :-(

Én megúsztam, mert már nagyon régóta sehol, semmit sem vagyok hajlandó előre fizetni (utalni).

Mindenkinek javasolom, hogy minden (bárhol történő) rendelés esetén csakis akkor fizessen, ha már

(sikeres ellenőrzés után) a kezében van az áru.

Persze ez már „eső után köpönyeg”, de sajnos, egyre több a a nem becsületes (ál)kereskedő.

Persze volt már sok jó tapasztalatom is, ezeket is szóvá tettem, megköszöntem.

2018. febr. 20. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim válasza:

Sziasztok!

Én is hasonlós cipőben járok, írtam nekik és hívtam is őket és semmi. De én hozzátok képest nagyon szerencsés vagyok, mert csak kb. 800,-Ft-om áll a cégben. A többi rendelést igaz, hogy kb. két hónap várakozással, de megküldték még novemberben. Nem is az összeg zavar annyira, mert ment már el rosszabbra is, de ez nálam elvi kérdés. Ha nem tudja küldeni, akkor ne üljön rajta és használja, hanem utalja vissza a pénzt.

De az itt olvasottak alapján én sem rendelek többet tőlük, ezt a kis pénzt pedig elkönyvelem tanuló pénznek. Ti viszont a 20- és 16ezer forinttal esetleg még fordulhatnátok a fogyasztó védelemhez, azért ez már nem kis pénz.

2018. febr. 27. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim válasza:
Sziasztok! Én is évek óta rendelek a bionomtól, mindig megbízhatóak, kedvesek VOLTAK, de most nem tudom felvenni velük a kapcsolatot. Bennmaradt náluk az előző rendelésemből 2.500 Ft-om, mert egy előre kifizetett terméket áruhiányra hivatkozással nem tudtak megküldeni nekem. Én hülye, nem gyanakodtam semmire sem, gondoltam, hogy a következő rendelésemnél majd felhasználom a pénzemet. Úgy lett volna tisztességes tőlük, hogy az előre kifizetett termék árát visszautalják a részemre. Hát valószínű, hogy bottal üthetem a nyomát. Felháborító!!!!!!!
2018. febr. 27. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 ViolaViola válasza:
Sziasztok, én is igy jártam, nekem 18,000 Ft-om van náluk. Engem is hitegettek elég sokáig. Múlt héten elmentem a boltam, és már nincs is nyitva, pont akkor pakolták ki teljesen. Valaki fordult már a fogyasztóvédelemhez?
2018. febr. 27. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!