Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Hányás és hasgörcs ellen mit...

Jozsi2011 kérdése:

Hányás és hasgörcs ellen mit tehetek?

Figyelt kérdés
A gond az, hogy akármit eszik hasmenéssel és hányással távozik, mely közben hasi görcs is van. Ezzel egyidejűleg has puffadás is van. A gyógyszerek nem nagyon hatnak....
2011. júl. 28. 15:58
 1/7 sine.lacrimna ***** válasza:
Mielőbb orvoshoz!
2011. júl. 28. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
A baj, hogy volt orvosnál és azóta semmi változás, csak ránézésre egy rakás gyógyszer meg a diagnózis: "nekem is volt ilyen, túl kell élni..." mondta az orvos
2011. júl. 28. 20:23
 3/7 anonim ***** válasza:
Sok mindent tudni kellene még ahhoz, hogy "tippelni" lehessen mi a gond? (pl. pszichésen rendben van-e - a tünetektől függetlenül is?) Szeretnék segíteni ha tudok, de több infóra lenne szükség :)
2011. júl. 28. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Pszichésen véleményem szerint rendben van - értem ez alatt, hogy nem kezelt beteg. Esetleg ide írhatom, hogy folyamatos konfliktus környezetében van - családi viták, munkanélküliség stb., de szerintem nem mérvadó.

A nap folyamán megfigyelhető hirtelen hangulatváltozás. Ez időnkénti hangos és indulatos kiabálásban nyilvánul meg, melynek kiváltó oka apróbb konfliktus (tipikusan, miért oda tetted a kanalat... stb...). A vérnyomásmérésre nem került sor, mert ez is agressziót váltott ki, de elmondhatom, hogy már körülbelül két hónapja magas vérnyomással kezeli a háziorvos, ennek értéke 140-150 körüli.

2011. júl. 28. 21:35
 5/7 anonim ***** válasza:

A stressz és a folyamatos konfliktus-helyzet nagyon sok szervi tünetekben megnyilvánuló panaszt tud ám okozni :(

Addig viszont amíg nincs kizárva a szervi eredet, valóban nem lehet egyértelműen ráfogni, hogy "pszichés" a dolog, bár én erre gondolok elsősorban....:( (olyankor nem szoktak "hatni" ugyanis a gyógyszerek)

A magas vérnyomás nem feltétlenül okoz ilyen panaszokat. Jó lenne nézetni egy vérképet, egy hasi UH vizsgálat is kellene első körben, s ha ezekben van valamilyen eltérés, akkor további kivizsgálásra van szükség! A panaszokat okozhatja akár epekő, egy irritábilis bél syndroma (ez is szorosan kapcsolódik a stresszes állapothoz sajnos),lehet hasnyálmirigy gyulladás...hogy csak néhányat soroljak. Addig viszont fölösleges "találgatni" amíg nem látta orvos!!!

2011. júl. 29. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
Mielőbb fordulj orvoshoz! Lehet hogy belső szervi problémáid vannak, vagy pedig vírus(attól függ mióta van ez a problémád. Ha 2-3 napja akkor valszínű "szimpla" vírus okozza ezt) ha huzamosabb ideje akkor lehet a stressz miatt, a környezeted miatt, vagy pedig a bulémiára gondolnék..mindenképpen olvass utána és FORDULJ OLVOSHOZ! orvoshoz menni NEM ciki!
2011. júl. 31. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Kivizsgálás folyamatban.
2011. aug. 3. 10:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!