Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Mit jelent az ha valaki...

Mit jelent az ha valaki tejszerűen lipémiás? Lentebb leírom a lényeget!

Figyelt kérdés

Ma mentem vissza dokihoz és a vérképemen/laborleletemen minden tökéletesen normális koleszterin is, húgysav stb...

Egyedül két dolog nem stimmel: HDL Cholesterine, 0,9-től lenne jó bármeddig, de nekem csak 0,6, de nem is ez a fő bajom hanem a másik ez pedig a Serum Trygliceride, ami 0,50- 2, 30-ig lenne jó, DE EZ NEKEM 11,40!!! És az van a papíromra írva, hogy tejszerűen lipémiás. Írt fel az orvos egy gyógyszert rá melynek neve FENOSWISS 160 mg.

Ez milyen betegség, vagy hogyan kell értelmezni? A válaszokat előre is köszönöm!



2013. jan. 29. 14:35
 1/3 Allaris válasza:
Én nem vagyok orvos, de szerintem ez valami "vérzsírosság" lehet. Szedd a gyógyszert és mozogj kicsit. Biztos nem lehet olyan vészes, ha nem említett semmi különösebbet az orvos a gyógyszer felírásán kívül.
2013. febr. 18. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2013. febr. 21. 13:30
 3/3 anonim ***** válasza:
hasnyálmirígy gyulladásnál 10-80 mmol/l-re nőhet a szérum trigliceridek szintje, amikor a vérsavó tejhez, tejszínhez hasonlóvá válik. Ezt nevezik szaknyelven lipémiának.
2013. márc. 9. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!