Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Derékbecsípődés?

Derékbecsípődés?

Figyelt kérdés
Sziasztok ! Vasárnap este becsípődött a derekam,tegnap voltam házi orvosnál.Feírta a Mydetont és az Aflamint.Ma azt vettem észre,hogy álmos,aluszékony,bágyadt vagyok.Lehet a Mydeton okozza valaki járt már így ??? Kicsit rosszul érint a dolog,mert bőven elég lenne a becsípődött derekam mellett ellátni a 10hós kislányom,de még ez is,hogy közérzetileg sem vagyok jól még rá tesz egy lapátt.Bocsánat,ha éppen nem ebbe a kategoriába tartozik,gondoltam más kismamának,anyuka kuzd derékfájással.
2019. aug. 27. 18:01
 1/1 anonim ***** válasza:
Minden emberre másképp hatnak a gyógyszerek, rád lehet pont így. Ráadásul fájdalomcsillapítóról beszélünk, amire jellemző az ilyen mellékhatás. Egyébként mikor nekem tönkrement a derekam, nem tapasztaltam hasonlót, viszont én nagyon ellenállok a gyógyszerek hatásainak.
2019. aug. 27. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!