Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Normális, hogy mióta beoltatta...

Normális, hogy mióta beoltattam magam (Pfizer) azóta hetente 2-3 alkalommal mellkasi fájdalmaim vannak?

Figyelt kérdés

Hol szúró, hol ütés szerű mellkasi fájdalmak ezek. Ritkán a vállamban és a kar hajlatba is lesugárzik. A vállamban ilyen nyomás szerű fájdalom keletkezik ilyenkor. Hetente nagyjából 2-3 alkalommal érzem, és 5 percen belül elmúlik, de van amikor csak fél percig tart. Például ma egyetemen óra közben kapott el, de hamar megszűnt.


Azért hoztam az oltással összefüggésbe mert azóta vannak ilyen panaszaim. Azelőtt sosem voltak.

Mit gondoltok? Lehet összefüggés? Ha nem akkor mi okozza ezeket?


20/F



szept. 21. 17:27
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Ja azt elfelejtettem odaírni, hogy májusban oltottak.
szept. 21. 17:28
 2/15 anonim ***** válasza:
54%
Szóval május óta mellkasi fájdalmaid vannak, de még nem voltál vele orvosnál. Hmmm...érdekes.
szept. 21. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Igen bőven vannak ilyen panaszok is a mellékhatásos csoportokban. De ettől még nem normális szerintem.
szept. 21. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Nemazoltástolvanazmrnsmárkiürült.

Nyilván attól van egyébként, de senki nem fog veled érdemben foglalkozni...

szept. 21. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim válasza:
100%
Fiatalok és főképp férfiak körében a Pfizer oltás okozhat szívizomgyulladást, ami járhat hasonló panaszokkal (mellkasi fájdalom, esetleg nehézlégzés, fejfájás, szédülés, gyengeség), azonban ez jellemzően a második oltást követő néhány napon belül jelentkezik, és ritkán húzódik el hónapokig. Ettől függetlenül érdemes orvost felkeresned egy EKG és labor céljából, hogy ezt biztonsággal kizárják.
szept. 21. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Illetve egy gasztroenterológushoz is érdemes lenne elmenned. Reflux is lehet.
szept. 22. 04:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

Plusz stressz...

Menj vele dokihoz. Egy rontgen nem árt. Te is megnyuszol.

szept. 22. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

"Ettől függetlenül érdemes orvost felkeresned egy EKG és labor céljából, hogy ezt biztonsággal kizárják."

Vagy megállapítsák. Menj el kivizsgálásra, ne várj tovább! (Jó lenne, ha be is jelentenék mint mellékhatást.)

szept. 23. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!


Van időpontom azóta, úgyhogy jövő héten kiderül minden.

szept. 23. 14:49
 10/15 anonim ***** válasza:
Megírod majd itt mit mondtak?
szept. 23. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!