Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » A harmadik oltás után neked...

A harmadik oltás után neked is vannak olyan tüneteid, mint az állandó melegségérzet, szédülés, álmosság, hónalj alatti duzzanat, fájdalom?

Figyelt kérdés
Mióta megkaptam a 3.oltást (Pfizer), azóta nagyon álmos vagyok, folyamatosan melegem van (pedig én iszonyatosan fázós vagyok), de nincs hőemelkedésem, szédülök, meg van duzzadva a hónaljamban a nyirokcsomó és fáj is. A karomat csak félig tudom felemelni, annyira fáj. Hányingerem is van, tegnap este meg zsibbadt az arcom bal oldalt. Az első kettő pfizer-nél semmi bajom nem volt (mondjuk, a menstruációm azóta mindig késik egy hetet).

nov. 25. 15:20
 1/7 A kérdező kommentje:
Konkrétan olyan melegem van, hogy izzadok, holott még nyáron is hosszú nadrágban járkálok, meg hosszú pizsiben alszok. Oltás előtt meg vacogtam.
nov. 25. 15:22
 2/7 anonim ***** válasza:
75%

Nekem csak fájt a hónaljam, nem duzzadt be.

Teljesen érthető reakció, a nyirokmirigyek reagálnak az oltásra. Működik az immunrendszered.


kb. 2-3 nap alatt teljesen elmúlt...

nov. 25. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm :)
nov. 25. 15:32
 4/7 anonim ***** válasza:
24%
Mi az oltásod sorozatszáma? Abból ki lehet bogozni milyen variációt kaptál.
nov. 25. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nekem is hónaljam fáj kegyetlenül. Még 4. nap is. Illetve másnap fájt mindenem, még a bőröm is és kegyetlen fáradt voltam.
nov. 25. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nekem ízületi fájdalmaim voltak még 10 nappal az oltás után is. Már azt hittem a vírus miatt, de teszteltettem, és negatív lett. Az első 2 után csak 1-2 napig volt oltási reakcióm. Szintén Pfizer.
nov. 25. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
47%
Nekem a nyakamon jelent meg egy duzzanat, tapintható, az orvos nem foglalkozik velem.... mert járvány van...
nov. 28. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!