Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Anyajegy eltávolítás házilag?

Anyajegy eltávolítás házilag?

Figyelt kérdés
Van egy lógós barna anyajegy az oldalamon, bőrgyógyászatra lehetetlenség bejutni, de olyan szinten zavar hogy mindenféleképpen leakarom szedetni. Ahol én élek ott a bőrgyógyászhoz bejutás kb 1 év és még akkor sem biztos h csinálnának valamit, anyam nem hajlandó időpontot kèrni, mert szemelyesen kell. Én meg diák vagyok és a magánbőrgyógyászra semmi pénzem, ezért ha van rá mód, hogy eltávolítsam otthon akkor szeretném kipróbálni.
2022. jan. 30. 20:54
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
71%

Ha bele akarsz halni, csak bátran...


De elmondom, hogy az elrákosodás elég csúnya és hosszú betegseg...

2022. jan. 30. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%
Hány éves vagy? Diákmunkával pár nap alatt összeszedhetnéd a pénzt a magándokira.
2022. jan. 30. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:

Nem igaz h egy év múlvára adnak időpontot!

Hol van ez, kérdező??


Online is lehet időpontot foglalni.

2022. jan. 30. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:
Ah hagyjatok már a rákkal meg az ilyenekkel egy kisebb sebből is lehet ràk, bármiből lehet rák, vagy bőrgyógyásznál esetleg kivàgásnál vérmérgezés, kreatív ötleteket akartam hallani, mindenben fellelhető a halal, barmit teszünk bármit cselekszünk talán egy méterrel közelebb jutunk a megsemmisülésünkhöz, mikrózod a kajadat? Lehet éppen táplálod a rákos daganatot a fejedben, az emberi butaság, az orvosok, hülyeseeeeeg, az egész egy nagy f@szság, 50 ezreket dobjak ki a rohadt bőrgyógyásznak? Etesse a pofáját az aki már összelopta magának azt a pénzt, és nem, nemtudok elmenni diákmunkàra, lélegezni sincs időm a suli mellett mert fél 5 kor kell kelnem és vannak napok amikor este 6-ra érek haza.
2022. jan. 30. 21:59
 5/18 anonim ***** válasza:

Első! Az elrákosodásnak a sérüléshez semmi köze nincs! Ez egy régi hülye tévhit.