Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egyéb kérdések

A kérdés

Nemrégiben elmentem bőrgyógyászhoz, mert nagyon sok pattanásom van és már valamit muszáj volt felíratnom. Az orvos a Sotret nevezetű gyógyszert írta fel. Mik a gyógyszerrel kapcsolatos észrevételek a hatást illetően?

(Pár napja szedem, és nem voltam még wc-n) Ez lehet a gyógyszer hatása gondolom.. Csak mellékesen.))

 2009. febr. 1. 16:58  Privát üzenet  

A válaszok

Hát először kicsit sulyosbodni fog, de ne ijedj meg

pár nap alatt(kb 1 hét) láthatóan javul vagy elmúlik

Ezt a gyogyszert mással együtt semmiképpen ne szedd be. Szóval hamás gyogyszereket is szedsz ne használd inkább. sokféle mellékhatása van:

Kedélyváltozás, depresszió vagy viselkedésbeli változások előfordulhatnak. Ritkán öngyilkossági kísérlet is előfordult a gyógyszer szedése közben, ritkább esetben Fejfájás, hányással, látászavarral, (enyhe) hallászavarral, látászavarok (a színes látás és éjszakai látás csökkenése), menstruációs zavarok, sárgaság, görcsök, hirtelen hasi fájdalom hányingerrel, hányással, körömelváltozások, beleértve az infekciókat, súlyos hasmenés (véres széklettel vagy anélkül), vérvizelés, a mirigyek megduzzadása és gennyedése. Cukorbetegség: a vércukor változásai főleg cukorbetegekben; asztma, főleg korábban asztmás vagy allergiás betegekben fordulhat elő.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2009. febr. 1. 17:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Én azt mondom hogy a gyógyszer nem jó megoldás, az életmódváltás jobban bejön. Én szedtem, nos sorolomm, a látásromlástól a szemszárasságig, szédülés, ajulás, stb és ezt mind 4 szem beszedése után már produkálta. Akkor hiába volt elég drága ment a kukába. És életmódot váltottam, nem tünt el mind de lényegesen csökkentek.

A válasz 76%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 2009. febr. 1. 19:37 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Jó rendben. Remélem beválik, mert elég csúnya az arcom, és már nagyon sok mindent kipróbáltam. Köszönöm szépen!

# 3/3Időpont 2009. febr. 2. 15:21 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Az orvos utána tud járni, hogy ki lett-e váltva a receptje? Tudja ellenőrizni?
Melyik orvos vegyem komolyan?
Az orvos tudja h kinek van hasmenése?
Ha beteg vagyok és éppen dokit akarok váltani akkor inkább a régihez menjek le és ő írjon ki táppénzre vagy kiírhat az új orvos is?
Fog adni igazolást az orvos? Fájt a torkom és a fülem, de most elmúlt.
Hogyha elmegyek bőrgyógyászhoz, az orvos miket fog kérdezni, és mit fog csinálni?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!