Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Broncho-waxom (azt hiszem így...

Broncho-waxom (azt hiszem így kell írni) immunerősítő okozhat túlzott hiperaktivitást, és dühkitöréseket?

Figyelt kérdés
A gyermekem(3,5éves) 2 hete szedi ezt a készítményt,és azóta sokkal idegesebb,mint eddig,szinte rá sem lehet ismerni. .
2009. ápr. 1. 22:50
 1/1 anonim ***** válasza:
Elvileg nincs ilyen mellékhatása a tájékoztató szerint, de mindenképp érdemes egy orvossal konzultálni erről, mert mind ember más, lehetnek egyedi mellékhatások.
2009. ápr. 1. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!