Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Tudnátok mondani olyan gyógysz...

Tudnátok mondani olyan gyógyszert amitől tudnék hízni? Béres csepp+C vitamin nem használt. Táplálékiegészítőket is szedek és rendesen kajálok. Valami gyógyszer mert sokat lehet látni de valami ami "hatásos"?

Figyelt kérdés
2012. dec. 21. 18:27
 1/3 anonim ***** válasza:
inkább vizsgáltasd ki magadat. Lehet, hogy gyors az anyagcseréd, ami azt jelenti, hogy a szervezet nem hasznosítja a bevitt kaját. Általában vékony bél problémára utal. /innen szívódik fel a tápanyag
2012. dec. 21. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Kár, hogy nem írtad meg, hány éves vagy. Meg hogy milyen az életmódod? Fiú vagy e vagy lány? A családodban levők testalkata milyen jellegű?

Egyébként én is ilyen sovány fajta vagyok. Rengeteget eszek, falom az édességet, és a súlyom se fel, se le. Igaz, megülni se tudok egy helyben egy percig sem... Ha nálad nem kóros jellegű ez az állapot, akkor örülj neki. Ha betegségre gyanakszol, keress meg orvost. Ne akarjál csodaszerekkel megváltozni. De ha a doki is ezt tanácsolja, akkor hajrá

2012. dec. 21. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Csináltass egy vérképet TSH-val! Lehet, hogy pajzsmirigy túlműködésed van.
2012. dec. 22. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!