Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Vashiányom van és a háziorvos...

Dandog87 kérdése:

Vashiányom van és a háziorvos irt fel neo ferrot és ugy vélem szedni kéne mellé c vitamint is de ö azt mondta hogy ne szedjek! Nem tudom olyan rossz a közérzetem, hajam hullik, fáradékony vagyok ez okozhatja nálam? 7.3 lett a vasam.

Figyelt kérdés
Van vmi jo vas gyógyszer esetleg ami jobb lenne?
2013. máj. 25. 10:57
 1/3 anonim ***** válasza:

A Neo Ferrofolgamma nagyon jó gyógyszer. A C vitamin nem szükséges mellé,főleg most,amikor sok zöldség,gyümölcs van.

A vashiány tünetei között van a fáradékonyság,hajhullás is. Szedd nyugodtan a gyógyszert.Ha esetleg nem javul az eredményed,nem abban van a hiba,hanem a felszívódásában. Gyomor-, bélrendszeri betegségeknél a felszívódás zavara miatt alakul ki az anaemia és ilyenkor a gyógyszer felszívódása sem jó.

2013. máj. 25. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
es ezt a neo ferrot meddig lehet szedni?
2013. máj. 25. 11:17
 3/3 anonim ***** válasza:

Sokáig. De egy idő után úgyis kontrollálják a vért.

És még valami. Van,akinek emésztési problémái vannak(hasmenés,székrekedés) a vaskészítmény mellett,ha Te is tapasztalsz ilyet,mondd el az orvosnak,mert akkor másikat kell próbálni.De ez nem csak erre a gyógyszerre igaz.Ki ezt nem bírja, ki azt.

2013. máj. 25. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!