Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egyéb kérdések

A kérdés

Az Actival Extra vitamintól lehet "fura" a gyomrom?

2 hete kezdtem el napi 1-et szedni, és az elmúlt pár napban észrevettem, hogy a bevétel után 20 perccel rám tör a hányinger.. Aztán elmúlik. Meg a gyomrom fura.. Nem fáj, nincs hasmenésem meg semmi, de minden nagy wc után olyan fura egy kb fél órán át.. Lehet a vitamintól?

 2014. nov. 6. 18:22  Privát üzenet  

A válaszok
Szerintem lehet ha csak abból indulok ki, hogy a terhességi vitaminok sok kismamánál okoznak hányást... Igaz, az is inkább éhgyomorra. Én mindig étkezés közben szoktam bevenni, érdemes kipróbálni ezt a többi vitaminnal is.

A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2014. nov. 6. 18:24 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Igen lehet ilyen mellékhatás. Előfordulhat allergiás vagy valamelyik összetevőre. Sajnos nekem is ilyen mellékhatásokat okoznak egyes vitaminok.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 2014. nov. 6. 20:31 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

vashiányos vérszegénységem van, és ebben van vas és folsav is.. régebben a neo ferro folgamma-t szedtem, az "tömény vas" és attól is hányingerem volt.. lehet h ez a gond? egyébként köszönöm, megpróbálom étkezés közben beiktatni:)

# 3/3Időpont 2014. nov. 6. 20:39 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A vitamintól nagyon kívánós vagyok. Mit tudnék ez ellen tenni, hogy ne jöjjenek fel a kilók?
Lesz bajom olyan c vitamintól ami 2013.11. lejárt?
Vitamin szedése? Találtam egy doboz Actival Max multivitamint amelyet még pár hónapja vettem, de az a helyzet hogy szó szerint elfelejtettem hogy van.
Szerintetek segíti/rombolja a szervezetem ezeknek az alábbi termékeknek a szedése?
Tőből kitörik a hajam, megfésülésnél rengeteg elveszik. A bedörzsölőnél ugyanaz a helyzet. Hajmosáshoz Eucerin hidratáló sampont használok. Az A-vitamintól gyulladások...
Béres Actival Max szedése is megelőzi a vashiányt?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!