Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Mi lehet a bajom? Részletek...

Mi lehet a bajom? Részletek lent! 16/L

Figyelt kérdés

Pár órája elkezdett nagyon fájni a torkom bal oldalt, érzek ott egy csomót is.

Nagyon gyengének érzem magam, az egész testem fáj, (lábam, kezem, szemem, derekam, hátam), ráadásul folyamatosan kiráz a hideg és tiszta libabőr vagyok. És még fázok is! Egy kicsit hányingerem is van. Soha nem volt ilyen sok panaszom egyszerre, ezért fogalmam sincs mitől lehet.

Az igaz hogy sokszor vagyok ideges, sokszor aggódom is, szóval arra is gondoltam hogy lelki oka lehet?!

Nem tudom mennyire számít, a menstruációm 2.napján vagyok, de a hasfájáson kívül (ami csak az első nap van) más panaszom nem szokott lenni.

Volt valaki hasonló helyzetben? Mitől lehet? Természetesen ha sokáig érzem magam így elmegyek ügyeletre. Előre is köszönöm a válaszokat!


2017. jún. 30. 16:14
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%
A csomó, amit érzel a nyirokcsomó lehet. Semmi egyebet nem jelent, csak, hogy dolgozik az immunrendszered, valószínűleg egy fertőzés/vírus/baktérium ellen. Lázad van esetleg? Tampont használsz? A tampon miatt lehet TSS szindrómád, ami nagy körvonalakban ezekkel a tünetekkel jár. Remélem van veled valaki otthon, ha úgy érzed elájulnál, akkor ő tudja hívni a mentőt.
2017. jún. 30. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
Lehet elkaptad a nyári influenzát.
2017. jún. 30. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
De nem szeretnélek megijeszteni, valószínűleg egyszerűen beteg vagy valami miatt és ez a menstruáció miatt másképpen jelentkezik.
2017. jún. 30. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:

#1. A lázamat most mértem, 37,5. Az ha jól tudom normális?!

Igen, tampont használok. Anyukám már itthon van.

2017. jún. 30. 16:26
 5/20 anonim ***** válasza:
Hőemelkedés.
2017. jún. 30. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
100%

Tipikus hűléses vagy vírusos megbetegedés tünetei.

Ha ráz a hideg, akkor lehet estére lázas leszel.

2017. jún. 30. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
100%
37,5 hőemelkedés.
2017. jún. 30. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
100%

Lehet vírusos megbetegedés pl influenza vírus. Én azt gyanítom, hogy mivel most a szervezeted eléggé azon dolgozik, hogy leváljon a nyálkahártya, ami önmagában nagyon sok energiát felemészt, plusz az ezzel járó vasvesztés, ami ugye vashiányossá tesz (ami teljesen ártalmatlan jelenség nálunk, nőknél), ezek révén az immunrendszered kicsit meggyengült és a benned lappangó fertőzésnek ez most "szabad" út. Ha nem múlik el vagy rosszabbodik, akkor keress orvost. Szerintem vírusos de ott az orvos meg tudja mondani. Addig is igyál sok vizet. Remélem valamelyest tudtam segíteni.

Orvoshoz mindenképp menj el.

2017. júl. 1. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
Előző vagyok még: egyébként nekem télen néha előfordul, hogy menstruáció után kapom el az influenzát - az előző okok miatt főleg.
2017. júl. 1. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!

Sajnos rosszabb a helyzet, 39,4 a lázam, és ugyanazok a panaszaim vannak. Szerintem elmegyek ügyeletre,vagy kihívjuk őket. :(

Tegnap vettem be Algoflexet, jobb is volt, de most ugyanúgy fáj mindenem.

2017. júl. 1. 12:06
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!