Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egyéb kérdések

A kérdés

Ha beszedtem az összes antidepresszáns gyógyszert és eltelt a 3-4 hét hogy hasson, a hatás meddig marad fenn?



  márc. 5. 03:47  Privát üzenet  

A válaszok
Folyamatosan szedni kell 3-9 hónapig, hogy stabilan jól legyél.

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/5Időpont márc. 5. 07:25 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Beszedted az első 3 havit. Aztán jön az újabb 3 havi...Amíg az orvos azt nem mondja, hogy meggyógyultál...

A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont márc. 5. 10:35 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Így nem lehet még csak tanácsot se adni.


Nem tudjuk milyen hatóanyag, és milyen dózis.



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/5Időpont márc. 5. 11:18 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Amíg szeded. Aztán utána kb annyi idő eltelte után, amíg szedted, lassan visszatér majd az alapbetegség megint, bár gyengébben.

A válaszíró 55%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/5Időpont márc. 5. 20:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Nem feltétlenül. Az SSRI pl fellazítja a szinapszisokat. Növeli a plaszticitást.


Ha volt mellé terápia vagy intenzíven küzdött az illető és életmódot váltott, akkor tartós hatás lehet, maradandó agyi változás.


Igaz a serotonin noradrenalin reuptake inhibitorok (SNRI) nem feltétlenül működnek így. Az SSRI viszont egyes tanulmányok szerint biztosan.



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/5Időpont márc. 5. 20:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Van itt olyan ember, aki tényleg derűsebb és motiváltabb lett antidepresszáns gyógyszertől?
Stimuloton antidepresszáns? Lenne néhány kérdésem az antidepresszánssal kapcsolatban. Többi lent.
Mi bajom lehet hosszútávon a citaropram 10mg tol? Ssri
Az antidepinek tényleg ez a hatása?
Az antidepresszáns milyen hatással lesz rám? Mit fogok érezni tőle?
Mitévő legyek, ha úgyérzem, hogy a Sertralin hatása hosszú használat után kezd elmúlni? Egyáltalán lehet ilyen?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!