Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Férfiak egészsége » Gondot jelentene hogy mióta...

Gondot jelentene hogy mióta antidepresszánst szedek van rajtam 20 felesleges kiló? Vagy ne aggódjak miatta és majd az antidepresszáns elhagyásával elmúlik?

Figyelt kérdés

márc. 14. 19:27
 1/2 anonim ***** válasza:
Az normális, hogy az antidepresszáns meghozza az étvágyad, de fontos lenne odafigyelni, mennyit eszel. Jól tennéd, ha már most változtatnál az étrendeden, hogy legyen egészséges összetételű, és szép lassan leadnád azokat a fölös kilókat is. A gyógyszer elhagyásától nem fog automatikusan lemenni sajnos.
márc. 14. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nem a gyógyszer hízlal, hanem jobban érzed magad és többet eszel. Szintén az első válaszolót tudom megerősíteni, az étrend változtatás fontos lenne. Az téves, hogy az antidepresszáns hízlal. Mégis mi tudna egy pár mg-os gyógyszerben hízlalni?

Én 7 évig szedtem, tudom miről beszélek. Sok sikert.

márc. 14. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!