Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Férfiak egészsége

A kérdés

Impotencia? Mi okozza? Szövődmény vagy gyógyszer mellékhatás?

Szóval az lenne a problémám hogy több mint egy hónapja kialakult a szívemben egy bal kamra tágulat (70%) és ez kihatott a többi szervemre is (máj,vese,epe,gyomor stb.) Nem lehet hogy erre is kihatott? Több mint egy hónapja nem áll fel pedig régen napi 4x is felállt.


A másik lehetőség az antidepresszáns,szedtem rexetint amiről át váltottam sertalin sandozra,régebben majdnem egy évig (ha nem egy évig) szedtem sertalin tevát de akkor nem állt fent ez a probléma,még a gyógyszer felezése se segített ezen.

18/f



  márc. 17. 17:43  Privát üzenet  

A válaszok
A kérdező kommentje:

Legútóljára erekció nélkül sikerült elélvezni de kb 1 órán át tartott.

# 1/8Időpont márc. 17. 17:47 Privát üzenet
A szívbetegségedre szedsz gyógyszert? Az okozhat ilyen problémát.

A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/8Időpont márc. 17. 17:48 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

12 gyógyszert szedek,köztük béta-blokkolót de a szedése előtt is megvolt már ez.

# 3/8Időpont márc. 17. 17:53 Privát üzenet
Üdv a Post-SSRI Sexual Dysfunction -ben szenvedők táborában...

A válaszíró 66%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/8Időpont márc. 17. 18:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

A patikányi gyógyszerból több is okozhatja, kérdezd meg az orvosod.


Tudom hogy lehet hülyeség, de nem kéne minimalizálni a gyógyszereket? Nyilván nem a szívgyógyszerre gondolok.



A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/8Időpont márc. 17. 18:05 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Minimalizálni? Mindegyik egy külön problémára van.Van májra,vesére,refruxra stb stb..

# 6/8Időpont márc. 17. 18:07 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

azért ezek kicsit komolyabb problémák mint az impotencia,ki tudja mi lenne ha nem szedném!

# 7/8Időpont márc. 17. 18:08 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Jah,elfelejtettem hogy vízhajtót és káliumot is kell néha szednem.

# 8/8Időpont márc. 17. 18:10 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Az normális, hogy hülyén érzem magam a vérnyomás-csökkentőtől, amit felírt a doki?
D-vitamin kapszula adagolása?
Hogyan működik ez általában (fogyás-antipszichotikum)?
Impotens lettem?
Segítség! A péniszemről ha hátrahúzom a fitymát a makkon ilyen piros kiütés szerű valamik vannak! Amikor vizelek egy kicsi szúró mondhatni fájdalmat érzek! Lehet gyógyszer...
DEXAMETHASONE KRKA 0,5 mg-os gyógyszerről tapasztalat?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Férfiak egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!