Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » Mit szóltok hozzá, hogy...

Mit szóltok hozzá, hogy spanyol kutatók szerint a koronavírus már tavaly év elején is jelen volt?

Figyelt kérdés

Szennyvíz mintákból sikerült kimutatni.


[link]


2020. jún. 27. 09:04
1 2
 1/17 A kérdező kommentje:
Valószínű, hogy az akkori fertőzötteket simán influenzásnak diagnosztizálták. Érdekes.
2020. jún. 27. 09:05
 2/17 anonim ***** válasza:
33%
Sőt! Én még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy alapvetően jelen volt mindenhol, csak most "aktivizálták".
2020. jún. 27. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
56%

Nem hiszem, hogy a covid-19 biológiai fegyver lenne. Semmi nem utal erre. Az AIDS-nél/azaz a HIV-nél igen, ott sokminden utal erre.

De a társadalom manipuláció a covid-19-nál jelen van. Nem én és ismeröseim manipulálják a társadalomakat, így legfeljebb okoskodhatok ennek az okain.

2020. jún. 27. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

Ki mondta, hogy biofegyver?


Nem az, csak az helyzet, hogy rég itt van, és eddig nem parázott tőle senki. Most meg hirtelen félni kell tőle, érdekes.

2020. jún. 27. 09:30
 5/17 anonim ***** válasza:
73%

#2-es mintha erre a gyakori elméletre utalt volna, hogy "most "aktivizálták"".


Tény, hogy a covid-19-nél veszélyesebb fertőzések végig söpörtek úgy Európában, hogy alíg volt valami reakció.

A médiára fogni, azért butaság, mert a tömeg média pénz orientált, de főként hirdetői oldalon. Ha akarnák akkár összeesküvés elméletnek állítanák be az interneten terjedő híreket. Mint például az amerikai katonai akciókkal járó számos dolgot, teljesen elferdítenek.

2020. jún. 27. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

" a tömeg média pénz orientált, de főként hirdetői oldalon"


Igen, pontosan. Az elmúlt hónapokban mekkora forgalmat generáltak? Hatalmasat. Több tízezer cikk született a témában, elképesztő kattintás szám, reklámbevétel...

2020. jún. 27. 10:01
 7/17 anonim ***** válasza:

#6 A reklám percekért fizetett díjak csökkentek, a válság miatt, rengeteg cég nem hírdet vagy kevesebbet. Reklám kampányokat halasztottak el.

Az hagyományos elektronikus médiában államilag korlátozott a reklám idő.

Mégha azt veszük, hogy egy ideig többen nézik is a tévét, vagy sokkal többet hallgatják a rádiót, akkor is az van, hogy a fogyasztási potencia csökken.

Jobb a sűrü fillér, mint a ritka Forint. De háromszor 2X-nél, sokkal több a kétszer 10X.


Rádiók és TV-k reklám bevétel csökkent a járvány miatt. Utóbbi időben is lehet látni, hogy e két média a sajtó birodalmak más platformjaival együtt végkép bármilyen hírt képes marginalizálni.

2020. jún. 27. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
Az internetes híroldalak meg kaszáltak...
2020. jún. 27. 11:06
 9/17 anonim ***** válasza:
#8 Mit kenyér helyet, rengeteg morzsát? Az online piacon is békasegge alá ment a hírdetési kedv a nagy cégek részéről. Max. olcsón nagy tömegben felvásároltak töredék áron felületeket.
2020. jún. 27. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:
Ez nem igaz. De ne térjünk el a kérdésről. Mert nem ez az eredeti téma ugyebár.
2020. jún. 27. 13:46
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!