Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » Tanárok miért Pfizert kaptak?

Tanárok miért Pfizert kaptak?

Figyelt kérdés
Miért nem az életkoruk/betegségük alapján felajánlottat? Szórják a Pfizert, 60 éves krónikus beteg meg mindig vár rá..

2021. ápr. 20. 13:23
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
75%
Szerintem azért mert ha nem azt kaptak volna hanem Szputnyikot vagy Sinopharmot akkor nem oltatta volna be magát annyi tanár mint így a Pfizerrel.
2021. ápr. 20. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
68%

Az orvosokat és egészségügyi alkalmazottakat is azzal oltják, miért?? Ha annyira jó minden Orbánék által engedélyeztetett vakcina, akkor miért a pfizert adják a betegeknek, az orvosoknak??


Vannak itt furcsaságok azért bőven. Én majd kapok amit kapok, mert tényleg nem érdekel. De vannak olyan kérdések, amikre választ nem fogsz kapni.

2021. ápr. 20. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
30%

Tanár vagyok, és bár sokan nem akarnának sinopharmot, én simán azt választottam volna. Viszont, nem akartam variálni, mert az oltóponton az volt csak, így felvettem a pfizert. Azért jobban bíztam volna egy hagyományos technológiában...

Mindenki elvan, hogy a pfizer legjobb, de csak azért, mert úgy van bereklámozva...

2021. ápr. 20. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
39%

COVID-19-VAKCINÁK HATÁSOSSÁGA

Pfizer/BioNTech - 95%

Moderna - 94,5%

Szputnyik V - 91,6%

AstraZeneca/Oxford, Covishield - 82%

Sinopharm - 79,4%

Johnson & Johnson - 67%

Convidecia (CanSino) - 65,3%

2021. ápr. 20. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 A kérdező kommentje:
Eü dolgozókat még oké, ott a legnagyobb magasan a veszély, illetve az ő oltásukkor nem is állt rendelkezésre másik szurimuri.
2021. ápr. 20. 13:48
 6/25 anonim ***** válasza:
66%

Tanárként nem? Tudod hányszor jött oda hozzám gyerek az arcomba köhögve, hogy ő rosszul érzi magát, lázas, és haza mehetne-e?