Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » Más is rosszul van az elvileg...

Más is rosszul van az elvileg "csodaszer" immunerősítő D-vitamintól?

Figyelt kérdés

Vettem 4000NE kiszerelésben a téli influenza szezonra való felkészüléshez. 3 napig szedtem és egyre rosszabbul lettem tőle. Erős fejfájás, hányinger, émelygés, álmatlanság, gyengeség, szédülés, fura érzés a szívben, szívritmuszavar. Amelyik napon nem vettem be, estére elmúlt minden.

Létezik valamiféle allergia vagy intolerancia? Más is tapasztalt ilyet?

Étkezés közben vettem be, nem éhgyomorra! Drogériában vettem, nem netről.

400.000NE/nap számokat is villogtatnak egyes cikkek betegség idejére, ezért nem értem mi lehet. A háziorvosom nem hallott még ilyenről.



okt. 14. 11:07
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
én szedem több mint fél éve, semmi bajom nem volt tőle.
okt. 14. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
60%
Valószínűleg túladagoltad, ami miatt rosszul lettél. Nem szabad ilyen adagokat bevinni a szervezetbe, 1500-2000 NE a napi ajánlott mennyiség, egy EGÉSZSÉGES felnőttnek. Plusz kitudja mióta szeded, szóval még elvileg lehet ez is sok lenne.
okt. 14. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
62%

Nincs benne cink? Nem írtál márkát, de van, ahol kombinálják a vitaminokat.

Én a cinkkel jártam így, hogy minden alkalommal szédelgés, hányinger, fejfájás - nő vagyok, a család már rám fogta, hogy tutira terhes vagyok, akkor képzelheted, hogy mennyire... míg rá nem jöttem, hogy a vitamin a ludas.

okt. 14. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
81%
Évek óta szedem orvosi felügyelet mellett, nem volt tőle bajom. Én évente megnézetem a D vitamin szintet.
okt. 14. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
65%
Én a Jutavites vitaminnal voltam így. Rossz volt tőlem a közérzetem de nem csak nekem hanem hármunknak a családból.
okt. 14. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
76%

Nyilván nem a D vitamintól vagy rosszul, lehet a tabletta, vagy a kapszula valamelyik összetevőjére vagy allergiás, esetleg intoleráns. Ha tablettában szeded, válts gyártót, vagy vegyél kapszulásat. Ha kapszulásat szedtél, más gyártó termékére válts.

Ha egy félórás (nem kánikulai) napsütésen való sétától nem vagy rosszul, akkor nem a D vitamin okozza. Ekkor is képződik benned annyi. A nyári napsütésben ha egész nap egy szál fürdőnadrágban kapálok a napsütésen, ötvenezer nemzetközi egység D vitamin is képződik bennem, és semmi bajom tőle! És másnak sem.

okt. 14. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Azt nem árt tudnod hogy ha D3 vitamint szedsz, akkor K2 vitaminnal kell kombinálni, mert lehet több kárt okozol magadnak mint hasznot ha túladagolod. Törékennyé válnak a csontok, megemelkedik a vér kalciumszintje (hiperkalcémia), lágyszövetek elmeszesedése, vesekőképződés veszélye állhat fenn.
okt. 14. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Nem huzamosabb ideje szedem, gondoltam most ebben az őszi időszakban kicsit felhozom magam. 3 napig szedtem napi 1 szemet és már rosszul voltam. Viszont ez is Jutavit márkájú, az lehet nálam is a baj!
okt. 14. 17:06
 9/14 anonim ***** válasza:
67%
Akkor, biztos magától a márkától lettél rosszul, nem a hatóanyagtól :-)
okt. 14. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Én alapon 2000 NE-t szedek Béresből, + C 1000 mg. Múltkor beszoptam egy vírust, akkor emeltem 4000-6000 NE-re és a C vitamint 2000-3000 mg-ra. Semmi bajom sem volt tőle. Én a magne B6-tal vagyok így, szívritmuszavart érzek, bedobban a szívem miatta és olyan kómás leszek tőle. Nem szereti a szervezetem. A jutavit multivitamint szedem, az nagyon jó, és még szedek Bioco gránátalma tablettát 2x1-et. Az még nagyon jó, de a napi Folsav nálam 800 NE így, ami már a felső határ.
okt. 14. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!