Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Antidepresszánstól aluszékonys...

Antidepresszánstól aluszékonyság másnál is előfordul? Brintellixet szedek 2 hete.

Figyelt kérdés
Mit lehet ellene tenni? Kávé nem használ semmit. Az orvos egyenlőre nem akarja lecserélni. De így,hogy lehet dolgozni?Valakinek ötlete?

jan. 11. 08:57
 1/3 anonim ***** válasza:
Elő bizony, a régieknél is volt. Nehezen lehet dolgozni, vagy sehogy. Az orvossal beszélni kell, különben hamarosan nem csak beteg leszel, hanem munkanélküli is.
jan. 11. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Igen, gyakori mellékhatás. Ha súlyos depid van, akkor inkább a gyógyulás legyen a fontosabb. Ha enyhe depid van, és dolgozni akarsz, akkor meg vagy ne szedd, vagy felezd el. Arra számíts, h kevésbé leszel álmos, de a depi vagy nem múlik, vagy lassabban.
jan. 11. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Nagyon álmosít. Legalábbis engem. Kávé nem használ. Vagy kólat vagy gyömbérteát iszok,hogy ne aludják be.
ápr. 21. 09:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!