Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Valaki ajánlana normális...

Valaki ajánlana normális pszichiátert Debrecenben 10 ezer alatt?

Figyelt kérdés
26/f vagyok és eléggé szorongok az álláskeresés és en bloc a mindennapok miatt (pályakezdő vagyok elég hiányos önéletrajzzal és csekély esélyekkel). Szoc. fóbiám is van ezért szeretnék Db.-ben elmenni egy pszichológushoz, de fizetés hiányában nem tudok 10 ezernél többet kiadni rá kb. 10-nél több alkalomra. Államinál voltam már, de semmit nem foglalkozott velem, kitöltetett egy személyiségtesztet (+képleírás) és egyből küldött a pszichiáterhez, aki be akart gyógyszerezni, de én elutasítottam, mert nem olyan súlyos a problémám (konkrét fájdalommal járó fizikai tüneteim nincsenek és ki tudok mozdulni emberek közé csak szorongok).

2020. jan. 17. 14:04
 1/4 A kérdező kommentje:
BOCSÁNAT ELÍRTAM: P̲S̲Z̲I̲C̲H̲O̲L̲Ó̲̲G̲U̲S̲T̲ KERESEK!!!
2020. jan. 17. 14:06
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos ennyi pénzért sehol nem találsz. Én inkább egy könyvet javasolnék neked, ami 5.000Ft alatt van. Dr. David R. Hawkins ELENGEDÉS. Sokat fog segíteni a szorongásaid túllépésében. Igyál citromfű vagy orbáncfű gyógynövény teakeveréket.
2020. jan. 17. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

A Kenézybe be tudsz jelentkezni, ott nagyon jó pszichológusok vannak, de sajnos nagyon hosszú a várólista, lehet akár 2-3 hónap is, mire egy pszichológus tud fogadni.

Minden pszichológus tele van.

Taskó Edinára gondoltam először, ő Nyíregyházán folytat elsősorban terápiát, de Debrecenben is van a hét egyik napján, és tudomásom szerint ő 10 ezer alatt dolgozik. De nagyon nehéz hozzá is bekerülni. Vagy elmehetsz a DEMEK-hez is, de azt nem tudom most hirtelen, hogy ők fogadnak-e nem az egyetemen tanuló embereket, elképzelhető, hogy nem.

Sajnos több embert nem ismerek.

2020. jan. 18. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza: