Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Mit tehetek, hogy jobb legyen...

Mit tehetek, hogy jobb legyen amíg eljutok pszichiáterhez?

Figyelt kérdés

Államiba kértem magam, február 8-ra kaptam időpontot.


De sajnos vizsgaidőszak van és nagy baj lenne, ha elbuknék. PhD-hallgató vagyok, az elmúlt félévben semmit sem tudtam haladni a kutatásommal, mert annyira nem tudom konstruktív irányba terelni a gondolataim, több pánikrohamom is volt.


Tudok relaxációs módszereket, de nem érzem h használnának, stresszelnek pluszban mert lenne egy csomó dolgom, amit csinálni kéne helyette...


Csak ez így már nem állapot. Nincs senkim, aki segíteni tudna a mindennapi életben fizikailag (lelki tanácsokat kaptam már), az olyan dolgok, mint a mosogatás is elveszik a motivációm, felkelni is sokszor problémás, és olyan lassú vagyok, mint egy csiga.


Gondoltam arra, hogy segítene valamit, ha beszélnék a témavezetőmmel, mert ha nem tudja, hogy mi van, jogosan vágna ki innen a komplex vizsgán júniusban.


Csak az a baj, hogy ha nem haladok, akkor mindenhogyan kiesek és ez már annyira irreális pánikot kelt bennem, hogy néha azt érzem jobb lenne ha én lépnék ki, pedig meg akarom csinálni a képzést. Január 14-én vége a félévnek. :(



Lehet egy alapos fejmosás kellene...



2021. dec. 28. 16:35
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
13%

Kezdjél el tanulni…

Minél tovább halogatod, annál rosszabb lesz.

2021. dec. 28. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
31%
Neked nem fejmosás kéne, hanem gyógyszer, de sürgősen. Nem tudod összekaparni az orvosi vizsgálat díját egy magánhoz? Hónapokkal ezelőtt kellett volna orvoshoz menned, további másfél hónap az nagyon sok. De egyébként nem történik semmi, ha csúszol a végzéssel, nem te lennél az első.
2021. dec. 28. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje: