Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Depresszió okozhatja ezt?...

Depresszió okozhatja ezt? (szédülés visszatérése)

Figyelt kérdés

Pánikbeteg vagyok évek óta, vagy két éve pedig rettenetesen erős szédüléses tünetek jöttek rajtam elő, több formában is, volt amikor nagyon hirtelen támadott és azt hittem azonnal meghalok mert elkezdett menni velem minden, volt hogy egész nap tartott és szét akart hasadni a fejem, de az kevésbé volt ijesztő, satöbbi, lényeg hogy tavaly szeptembere óta pszichiáter írt fel nyugtatót meg feszültségoldót ami úgy nézett ki hogy használ, habár hosszabb idő volt de elkezdett mérséklődni majd szinte teljesen el is múlni a szédülés, és mivel emiatt ismét ki tudtam mozdulni otthonról (ergo értek impulzusok plusz ugye mozogtam) így egyre jobban éreztem magam, szinte teljesen ki is jöttem belőle. Aztán most két hónapja ért egy komolyabb törés az életben, ami miatt depresszióba zuhantam (amiből azóta sem tudtam kimászni), és pár napja megint egyre jobban szédülök, sőt két napja ismét jelentkezett az a nagyon durva, hirtelen támadó szédülés, ami ritkán jön de annál ijesztőbb és annál súlyosabb csorbát ejt az addig felépített "fejlődésemen". Most este pedig alig bírok járni megint úgy szédülök, még ülve is, órák óta.

Hónapok óta nem voltam így, lehet összefüggés a depresszióm és a pánikbetegség miatti szédülés visszatérése között?



máj. 19. 23:21
 1/5 anonim ***** válasza:
27%
A gyógyszereket szeded? Ez inkább elvonási tünetnek tűnik.
máj. 19. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
34%
Nem feltétlenül
máj. 20. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Valószínűleg lelki gondok miatt van,menj vissza pszichiáterhez és rendszeres pszichoterápiára
máj. 20. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Minden gyógyszert szedek a felírt időben és adagban, amiatt tuti nem lehet.
máj. 20. 00:35
 5/5 anonim ***** válasza:
49%

Akkor emelni kell az adagot :(

Én ugyan így voltam,vagyok.

5 éve. Nem múlt el a szédülésem, sokszor előjön de már nem foglalkozok vele nagyon.

máj. 20. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!