Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Anafranil tól szexuális zavar...

Kharzak kérdése:

Anafranil tól szexuális zavar elmúlik?

Figyelt kérdés
körülbelül 3 hete szedem a gyógyszert de 3-4 napja nem sikerül elélveznem

2015. dec. 28. 04:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Tudom vad ötlet, de miért nem azzal beszéled ezt meg, aki a "gyógy"szert felírta neked? Illetve a lehetséges mellékhatásokról szóló részt elolvastad? Mert abban biztosan ott van az is, hogy mit kell tenni ilyen esetben.
2015. dec. 28. 05:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Elmúlik ha abba hagyod a szedését. Mire kaptad ezt a gyógyszert?
2015. dec. 28. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
szerintem beszélj az orvosoddal. Én is szedem és nekem nem jelentkezett ilyen, de egy gyógyszer mellékhatását tényleg a kezelőorvossal kell megbeszélni nem a GYIK-on lévő gyíkokkal :)
2015. dec. 29. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!