Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Ma hajnalban bevettem egy fél...

Ma hajnalban bevettem egy fél ekit, mire számíthatok? Ugye az nem igaz hogy akár be is lehet depizni?

Figyelt kérdés
15/f

2017. jún. 25. 13:13
 1/7 anonim ***** válasza:
Most hogy így kiírtad, arra, hogy nemsokára kopogtatnak :D
2017. jún. 25. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
0%

Kábszertől simán kialakulhat akár maradandó klinikai depresszió. De biztos megérte az az eki, hogy esetleg nyugtatókon és antidepresszánsokon élj ezután, ki-be járkálva a pszichiátriára? A skizofréniáról hallottál már? Szeretnél skizofrén lenni?

Tessék egy kis olvasni való:

[link]

[link]

Remélem kellőképpen be_szartál és nem szedsz be többet semmilyen kábítószert.

A többi hozzászólónak üzenem, ne akarjon vitatkozni velem, én csak jót akarok ennek a kisgyereknek.

2017. jún. 25. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Mi a franc az az eki?
2017. jún. 25. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Mdma, extazy. Remelem ertheto,kedves utolso. Ne hallgass a remelem beszartal meg egyebekre. Semmi bajod nem lesz. Jol erzed magad, ennyi. De ne szokj ra, hosszutavon valoban depressziohoz vezet a tolerancia miatt. Azt se gondold, hogy barkiben megbizhatsz. Ha elszurod a delaer valasztast, tenyleg pszichiatrian kothetsz ki. De tiszta formajaban az extazy nem rossz dolog velemenyem szerint. Van orvosi formaja is, felirathatod, de kivaltani csak kulfoldon tudod, de az tiszta lesz. Szoval a dontes a tied.
2017. jún. 25. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Milyen "tiszt" ekire gondolsz te észlény? :D

Szerinted melyik búbánatos országban használnák az MDMA-t bármilyen betegség terápiájára?

Tény, hogy zajlanak kísérletek a depresszióban és PTSD-ben való használhatóságáról, de receptre akkor sem fogod megkapni sehol (egyelőre). Amire te gondolsz, talán a methylphenidat (RITALIN).

Kérdező, valószínűleg semmi bajod nem lesz, azonban tény és való, hogy mindenkire másképp hatnak az egyes drogok, tehát akár be is depizhetnél tőle, ha a hatás elmúlását követően lezuhanna a dopaminszint az agyad megfelelő részein. Arról nem is beszélve, hogy lehet h olyan designer drogot kaptál, ami csak nyomokban tartalmaz mdma-t, helyette valami szutyok van benne.

2017. jún. 25. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
A kérdéssel nem ismerem el bűnösségem, fiktív, kíváncsiság.
2017. jún. 25. 15:17
 7/7 anonim ***** válasza:

Akkor kapsz normális választ is: lehet tőle depi. És elég durva. Általában nagyobb mennyiségektől.


Ezért van, hogy nem szabad sűrűn csinálni, lehetőleg hónapok teljebek el kettő között. És a mennyiséget mibbél alacsonyabvan tartani, lehetőleg nem ráhúzogatni.


De akármit csinálsz, valamennyire gyengülni fog a hatás idővel. Szóval szerintem kár ezt ennyire fiatalon már ellőni.


Megremélem a standard óvintézkedésekkel tiszában vagy: vizet fogyasztani rendszeresen, de azért ne őrült sokat. Alapvetően a túlhevülést kell kivédeni. Ezért kepl pihenni is rendszeresen és nem csak egy percet, tánc nagyon sokat kivesz.


És úgy általában az egy jó hozzáállás, ha amikor megy ki arra gondolsz milyen jó volt, és hálás vagy az élményekért. És nem arra, hogy miért van vége. El kell tudni engedni.

2017. jún. 26. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!