Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Mit gondoltok, érdemes lenne...

Mit gondoltok, érdemes lenne a pszichodokimmal megemeltetni a nyugtatómat 0,5 mg-ról (amit napi háromszor kell szednem) 1 mg-ra? Ugyanúgy napi három szem. Most nagyon depressziós vagyok és szorongok.

Figyelt kérdés

2017. okt. 14. 16:11
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Milyen gyógyszereket szedsz még a nyugtatók mellett?

Nem lehetne, hogy inkább azok közül emeljen meg valamit?

2017. okt. 14. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
64%
Ahelyett, hogy csökkentenéd emelni szeretnéd? Már a napi 3 szori 0,5 mg is nagy dózis. Ezt emelni napi 3 1mg-osra? A problémád a gyógyszer hatására nem fog megoldódni. Viszont a veséd és más dolgok meg szépen tönkremennek. Én azt ajánlom ne emeld. Nem látom értelmét. Inkább szedd össze magad és legyen is kis akaraterőd gyógyszerek nélkül talpraállni.
2017. okt. 14. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
A nyugtatók nagyon addiktív szerek. Átmenetileg segíthet, ha megemelitek, de ahhoz is hamar hozzá fogsz szokni, és akkor megint lehet emelni. A folyamatnak sose lesz vége, mert előbb 3 mg-ot szeretnél, aztán 5-öt, majd 8-at, stb. Ismertem egy srácot, aki már 20 mg rivotrilt szedett naponta (ez 40 szem 0.5!)és folyamatosan szorongott, pánikolt, és remegett. De nem sokáig, mert belehalt a nyugtató függőségébe. Szóval inkább csökkentve hagyd el a "gyógyszert" mintsem emelgesd.
2017. okt. 14. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

16:22


Egy-két hangulatjavítót. Nem olyan hosszú távra kéne ez a napi 3x1 mg Frontin, csak amíg összekaparom magam, aztán csökkenteném.

2017. okt. 14. 16:46
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha a nyugtatódat kevésnek érzed, akkor a baj magával a gyógyszerrel van. Az rossz, vagy kevés. Te ne emelgesd az adagodat, inkább beszéld meg az orvosoddal. Nincsen olyan, hogy csak kicsit emelgetem...

Különben ma olyan idő is van. Erős melegfronti hatás.

2017. okt. 14. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Egy nap egy darab 1 mg-os frontin is nagy dòzis nemhogy 3 darab!!! Semmikèpp nem ajànlom
2017. okt. 14. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Nem javaslom. Inkább antidepresszánst kéne szedned.
2017. okt. 14. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!