Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Deperszonalizáció. Hogyan...

Deperszonalizáció. Hogyan gyógyuljak meg?

Figyelt kérdés

16 éves lány vagyok, 9.hónapja tart ez az álomszerű érzés. Aki átélte tudja milyen rémisztő.

Voltam pszichológusnál ő azt mondta kezdődő depresszióm van. Ezt mondta kb 10 hónapja, azóta már nem járok mert hiszek abban, hogy csak sajàt magamon tudok segíteni.

De lassan már ott tartok, hogy mindegy mivel de valamivel mùljon el az egész. Gyógyszeres kezelèsre is gondoltam, bár az nem a legjobb ötlet.

Suliba az óràkon nem tudok figyelni, itthon sem tudok a tanulàsra koncentrálni,nehezen veszem rá magam arra hogy sportoljak, pedig azelőtt ez természetes volt. Időnként pánik szerű valami tör rám,gyorsan ver a szivem, kétségbe esek..

Próbálok pozitìv maradni, de így nem könnyű.


Valakinek volt már ilyen huzamosabb ideig? Mivel lehet ezt véglegesen eltűntetni az életemből?

Elvagyok keseredve, már azt sem tudom milyen "itt lenni".

Köszönöm előre a segítséget


2018. febr. 13. 21:00
 1/8 anonim ***** válasza:
9%
Próbálj olajat és olajszűrőt cserélni, esetleg gyújtógyertyát is.
2018. febr. 13. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Irgalmatlan nagy paraszt vagy 1. Csak azt kívánom, hogy neked is legyen deperszonalizációd, de vagy 6-8 hónapig. Garantálom, hogy el fogod veszíteni a humorérzékedet az utolsó cseppig.
2018. febr. 13. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%
És össze fogom keverni az egészségügy kategóriát a közlekedéssel? Jaj.
2018. febr. 14. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Kívánom az egyes hozzászólónak,hogy legyen benne jó sokáig!!! Ostoba buta paraszt!!! Benne voltam és vagyok is.Néha erősebb,néha gyengébben.Borzasztó,hogy más a külvilág.Mintha egy üveg lenne előttem,bár nekem az antidepitől van szerintem,de ki tudja.Ezt a depi,szorongás váltja ki.Azt kell megszüntetni és talán elmúlik,de az se biztos.
2018. febr. 15. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
0%
Kívánod, kívánod... Látod, milyen sivár vagy? Azt kívánod, másnak is legyen szar, ahelyett, hogy azt kívánnád, neked ne legyen. Meg is érdemled. :)
2018. febr. 15. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nekem is diagnosztizálva van a depreszonalizáció. A kiváltó ok szinte minden esetben a stressz. Nekem a Xanax segít meg anti depresszánst is szedek mellé. Keress egy jó pszichiátert mert gyógyszer nélkül ez nem megoldható.

22N

2018. febr. 15. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:

Nekem kb 4 hete van, az elejen mocsok rossz volt, most mar enyhebb halistennek, nyaron is volt, de az elmult..

En mellette szorongok, felek, hogy megorulok, ijeszto nagyon, stresszes vagyok, gondolom ezis kozre jatszik.

Szerintem, ha mar huzamosabb ideje fent all menj el vele orvoshoz, o ugyis fog segiteni, en azokat irigylem, akiknek magatol elmult.

Lehet neked is elfog.

Gyogyul!:)

17/l

2018. febr. 26. 04:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Nagyon sajnálom, 9 hónap az rettentő hosszú én ia voltam benne..most egy hónapja ismét. Alig várom elmuljon. Minden jót neked.
2018. máj. 5. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!