Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

A Karbamazepin nevű gyógyszernek van nyugtató és izomlazító hatása is, vagy csak sima antidepresszáns és kell mellé nyugtató?

Nemrég írták ki nekem depresszióra, és sajnos súlyos Xanax függő vagyok amitől lassan próbálnék megszabadulni,amikor bevettem ezt a gyógyszert ellazultam és megnyugodtam.Szeretném tudni, hogy van-e nyugtató hatása és ha igen mennyire erős a Xanax hatásához képest.Köszönöm előre is.

Keress kérdéseket hasonló témákban: karbamazepin, Xanax, nyugtató

  febr. 25. 21:03  Privát üzenet  

A válaszok
Minden -zepin, -zepam hatóanyagú gyógyszer benzodiazepin típusú nyugtató, altató, izomlazító. Ha egyiket a másikra cseréled, akkor lényegében nem változik semmi. Cseberből vederbe.

A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont febr. 25. 21:50 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Azt a gyógyszert bipoláris zavarra vagy egyéb betegségekre szokták felírni, pszichiátriai gyógyszerként hangulatstabilizálóként használják. Eredetileg ez egy epilepszia elleni rohammegelőző gyógyszer, de egyelőre nem ismert okokból hasznos néhány pszichés betegségben is. Nem összehasonlítható a Xanaxxal, nem antidepresszáns

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont febr. 26. 00:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Mennyi idő múlva ürül ki teljesen a szervezetből az antidepresszáns?
Antidepresszánsoktól van aki teljesen "meggyógyult"? (Pánikbetegségből, trauma okozta rettegésből, rémálmokból, állandó szorongásból), mik a tapasztalatok?
Ha 20 éves koromon különböző antidepresszánsokon, nyugtatókon élek, és alkoholt is szoktam fogyasztani, akkor van esélyem, hogy megéljem a 30-at? 26/F
Scippa 10mg tabletta (napi fel szem reggel) mellett nagy baj, ha megiszok neha egy-egy pohár bort?
Lehetséges, hogy a szervezetem hozzászokott a Sertralinhoz?
Brintallex-el kapcsolatban milyen tapasztalataitok vannak?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Mentális egészség rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!