Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

Miért mondta azt az orvosom, hogy ne szedjem az antidepresszánst tovább?

Felírt nekem pár hete,és 2 hét után abbahagytam,de mondtam neki,hogy jobban vagyok tőle,és mégis azt mondta,hogy ne szedjem tovább.

  febr. 28. 11:22  Privát üzenet  

A válaszok
Ejnye, micsoda orvosok vannak! Biztosan sztk-s volt.

A válasz 53%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/8Időpont febr. 28. 11:31 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Nekem is csak 2 hétre írta fel. Azt mondta, hogy csak kezdőlökésnek kapom, mert a pszichoterápiától kell meggyógyulnom, nem a gyógyszertől. Szerintem ez elég korrekt hozzáállás egy orvostól (főleg sztk-stól), ú én örültem neki.

Ha nem jársz mellette pszichoterápiára, akkor nem tudom miért.

Pszichiáter írta fel vagy háziorvos? (a háziorvos csak meghatározott mennyiségben írhat fel ilyesmit)



A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/8Időpont febr. 28. 12:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

pszichiáter

# 3/8Időpont febr. 28. 12:14 Privát üzenet

Mert azt mondtad, hogy jobban vagy. Így már nem kell gyógyszer.

Mondjuk, ha egyébként is abbahagytad magadtól, akkor miért gond, hogy ő is azt mondta, hogy hagyd abba? :DDD



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/8Időpont febr. 28. 12:16 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Amikor szedtem a gyógyszert akkor voltam jobban tőle. Ezt mondtam neki,és orvos utasítására hagytam abba.

# 5/8Időpont febr. 28. 12:17 Privát üzenet
Azért, mert antidepresszánstól 4-6 hét után lehet csak jobban lenni. Ha te 2 hét után lettél jól, akkor nem is az volt a bajod, amit ő gondolt, ezért nem is kell.

A válasz 51%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 54%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/8Időpont febr. 28. 20:21 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Azt javaslom, problémáiddal fordulj inkább pszichológushoz, aki nem fog neked gyógyszert felírni, hanem terápiát tart. Ha jó terapeuta, akkor ennek köszönhetően magától beindulnak az agyadban az öngyógyító folyamatok.

A válaszíró 69%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/8Időpont márc. 13. 16:05 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Lehet, hogy neked is csak megértő igaz barátokra lenne szükséged, akikkel bármit meg lehet beszélni.

A válaszíró 69%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/8Időpont márc. 13. 17:29 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Hogyha bipoláris zavarra valakinek egyszerre ad az orvos hangulatstabilizálót, antipszichotikumot és antidepresszánst akkor az egy súlyosabb formája a betegségnek?
Hogyan lehet biztonságosan elhagyni be nem vált SSRI hatóanyagú antidepresszánst (Escitil)?
Érdemes elkezdenem antidepresszánst szedni?
Az antidepresszánst meddig kell szedni hamár 10 hónapja depressziós vagyok?
Depresszióm miatt növelte orvosom az antidepresszánst aztán meg egy hónap múlva lecsökkentette. Miért?
Kevert szorongásos-depresszív zavarra miért ír fel egyből antidepresszánst az orvosom? Normális? Tünetet kezel ahelyett hogy gyógyítana.

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Mentális egészség rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!