Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

Antidepresszanstol ti hiztatok? En 30 kilot hiztam 3 honap alatt.

Arra gondoltam, hogy lehet e vizesedes amit a gyogyszer okoz?

Vagy ez effektive zsir? Ennyit hizni, ez nem normalis.

Mas is hizott?



  márc. 9. 19:37  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
Én egy dekát nem híztam. Igaz, pasi vagyok. A kaja hízlal, nem a gyógyszer.

A válasz 53%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/14Időpont márc. 9. 19:47 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Megnoveli az etvagyat, ha igy tetszik a kifejezes.

Nem a pasik erdekelnek elsosorban es nem is a kaja hizlal okossagok.

Persze amikor az ember a mely depresszioban csak zabal es zabal, hogy elviselje az eletet, akkor rendkivul megmento es lenyegretoro komment, hogy a kaja hizlal nem a gyogyszer.

Tudod te mennyit kellene ahhoz enni, hogy 3 honap alatt 30 kilot hizzak?

Nonszensz. De koszi a valaszt.



# 2/14Időpont márc. 9. 19:50 Privát üzenet
Pedig igaza van. A gyógyszer étvágynövelő, ezért többet eszel, ezért hízol. Nem maga a gyógyszer hízlal, hanem a mellékhatása miatt bevitt kalóriatöbblet.

A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/14Időpont márc. 9. 19:58 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Nő vagyok és nem híztam. Másfél éve szedem.

A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/14Időpont márc. 9. 19:58 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Sajnos az 1.-nek igaza van. Minden bántás és személyeskedés nélkül mondom, hogy szeretnéd azt hallani, hogy ó igen a gyógyszer vizesedést okoz, nem tehetsz róla, hogy híztál, stb. Sajnos nem így van. Önmagában a gyógyszer nem hízlal.. De mivel nyugalmat, így étvágyat csinál, az ember jobban, többet eszik, így hízhat. Gyógyszer szedés alatt még jobban oda kell figyelni a súlyra, többet mozogni, stb.

A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/14Időpont márc. 9. 20:39 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Sajnos mindenhol azt olvasom, hogy pl a Miagen baromira hizlal, etvagyat csinal..

# 6/14Időpont márc. 9. 20:43 Privát üzenet
Ez a fajta antidepresszáns nagy étvágyat csinál. Kimondottan jó olyan esetekben, ha nem tud valaki enni, és nagyon le van fogyva. Ez sajnos nem víz, és nagyon nehéz, vagy lehetetlen leadni.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/14Időpont márc. 9. 21:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Én azt nem értem, hogyan nem lehet észrevenni már +5 kilónál? Aztán akkor kevesebbet kell enni. Ha még mindig jön fel, még kevesebbet. (Vagy többet mozogni). Ebben mi atomfizika ?

A válaszíró 54%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/14Időpont márc. 9. 22:00 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Nyilván észrevette. De gondolom nem jódolgában szedi az antidepresszánst, nyilván vannak komolyabb problémái.

A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/14Időpont márc. 9. 22:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Ha mellèkhatàskènt ekkora mertèkű hìzàst tapasztal ès szeretnè simàn lecserèltèk volna neki egy màsik hasonlò hatàsù gyógyszerre. Èn nem vartam volna +30 ig. Ès igen ez nem vizesedès hanem zsír. Jò sokat ehettèl ha havi 10 kg-t felszedtèl...

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 10/14Időpont márc. 10. 00:44 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ez az antidepresszánstól van?
Antidepresszanstol befordultam?
Miért fázom az antidepresszánstól?
Antidepresszánstól lehet e déjàvu érzésem?
Antidepresszánstól rosszullét?
Antidepresszánstól elkékülhetbaz ajkam?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Mentális egészség rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!