Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Legelső antidepresszáns...

Legelső antidepresszáns elején előfordulhat nemi vágy csökkenése és képtelenség az élvezésre?

Figyelt kérdés

Még csak 11 napja szedem, de se nem kívánom, se nem megy, nem tudom csak valami más okozza vagy a gyógyszer is lehet?


Tudom, hogy van ilyen mellékhatás, de már ennyi nap után is lehet?



2019. ápr. 28. 21:43
 1/7 anonim ***** válasza:
Gyógyszer okozza, el fog múlni.
2019. ápr. 28. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
kiveve, ha beszivod vele es sose mulik el :D
2019. ápr. 28. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Igen.
2019. ápr. 28. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Okozhatja, de majd jobb lesz.
2019. ápr. 28. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Mellékhatás már 1-2 nap után is simán jelentkezhet, nemhogy 11 után.
2019. ápr. 29. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Váltani kéne, vagy ez ,,beáll,, idővel? Tudom hogy doki, fogok menni hozzá kb egy-másfél hét múlva, de erre való a gyak. :D
2019. ápr. 29. 21:31
 7/7 anonim ***** válasza:
Az elso szemtol is tonkremehetnek teljesen a nemi funkciok, a hatas maradando is lehet, ha abbahagyod is (PSSD).
2019. máj. 10. 05:55
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!