Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Tapasztaltatok már hasonló...

Tapasztaltatok már hasonló rossz dolgokat fogamzásgátló szedése esetén, mint például depresszió, rossz gondolatok, szorongás, olyan dolgok miatt amik eddig meg se fordultak volna a fejedbe, rossz közérzet, úgy érzem megfulladok, nem vagyok önmagam?

Figyelt kérdés

Fogamzásgátló abbahagyása utàn mennyi idővel múlik el? Van depressziós a családba és miután előjöttek a tünetek utána néztem és láttam hogy nem

is szabadna szedni



2019. máj. 6. 17:48
 1/5 anonim ***** válasza:
Rejtvényjáték - A demencia és az Alzheimer ellen

Szia!


A mellékhatások listáján is ott van. Nekem sokszor volt rossz érzésem a fogamzásgátló szedése alatt, de nem gondoltam rá, mert egyébként is borderline személyiségzavarban szenvedek. Bár amikor elkezdtem a gyógyszert, erről még nem tudtam. Apám volt depressziós, de ezzel én nem igazán foglalkoztam a nődokinál.


Én pont a múlt hónapban szedtem be az utolsó levelet. Azóta valahogy már visszatért a kreativitásom, és mintha szárnyalnék, DE nem felejthetem el, hogy érzelmileg labilis vagyok. Tehát nem 100%, hogy ez a fogamzásgátló abbahagyásától van, de elég gyanús.


Egyébként a fogamzásgátló a libidó csökkenését is okozhatja (én pont ezért hagytam abba), ami közvetve okozhat rossz érzéseket. Például szégyelled, hogy nem kívánod a párod, rosszul érzed magad, amiért nem tudod megadni neki, amire vágyik, és te is elszakadsz attól a fontos örömforrástól, amit a szexualitás nyújthat.


Tudom, ez nem volt kérdés, de alul is sokkal jobban érzem magam, mert érdekes módon amióta nem szedem a gyógyszert, nem fáj, nem csíp, nem száraz. Szerintem attól meg alapvetően jobb egy nő közérzete, ha rendben van testileg, és nem kell folyamatos égő, viszkető érzéssel megküzdenie.

2019. máj. 6. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
Szia! Én az abbahagyásánál tapasztaltam mindezt... :/
2019. máj. 6. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Bennem is felmerült. De egyszer abbahagytam 2 évre és semmi nem változott. Leszámítva hogy azóta annyira fáj hogy majd megpusztulok. Azóta is bánom, hogy abbahagytam. A libidó meg nem csökkent. Sőt nőtt azzal, hogy nem kell folyton aggódnim
2019. máj. 7. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Ajánlom neked ezt a videót pont erről beszél róla egy nő .

[link]

2019. jún. 6. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Szia! Ismert mellékhatása ez a fogamzásgátlóknak, a progesztin komonens csinálja. Ha egyébként nincsen gondod, menj el a dokihoz, mondd el, hogy hangulati gondokat okoz a tabletta, és kérd meg, hogy írjon fel másikat.


Iszonyat sokfajta fogamzásgátló van, nehogy már pont neked nincsen megfelelő!

2019. jún. 6. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!