Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

Évekig hangokat hallottam a fejemben, de hirtelen megszűntek, és ez aggaszt, mit tehetek?

Lassan 20 éves egyetemi hallgató vagyok. Kb 3 évig hallottam hangokat a fejemben de úgy körülbelül 2 hónapja teljesen megszűntek és aggódom hogy ez valami rossznak az előjele. A hangok sose 'vettek rá' valamire, sőt legtöbbször még csak nem is hozzám vagy rólam beszéltek. Különböző hangok voltak, különböző hangszínnel és általában ugyanaz a hang nem tért vissza.Mindegyiknek mintha lett volna valami pszeudo-személyisége. Gyakori volt hogy szóvicceket mondanak, vagy csak úgy általában egy-két mondatot. Volt hogy angolul beszéltek. Hozzájuk nem tudtam szólni, olyan volt mintha nem is a gondolataimban léteztek volna. Szóval általában amit mondtak annak semmi köze nem volt ahhoz amit éppen csináltam vagy amire épp gondoltam, sőt sokszor olyat mondtak ami meg se fordult volna soha a fejemben. Nem voltak aggresszívek, nem mondták hogy csináljak ezt vagy azt. Előfordultak párbeszédek is. Például amikor egy férfi és egy női hang egy harmadik félnek az esküvőjét szervezték és a részleteket tárgyalták, feltűnő pontossággal odafigyelve a részletekre. Nagyon ritkán előfordult hogy egy-egy hang mondta, hogy odanézz vagy valamit hozzám szólt, de válaszra már nem 'méltatott', illetve igazán ritka volt hogy egy-egy hang (a teljes személyiségével együtt) visszatért és mondott dolgokat de akkor sem feltétlenül nekem (vagy akár egy másik 'személynek') címezve.

A lényeg, hogy ezek örülbelül 2 hónapja megszűntek és félek hogy ez előjele lehet valami betegségnek, mivel eddig sose tűntek el több mint 2 hétig. Szerintetek mit tehetek?