Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés
Kollár Nelli nevű felhasználó kérdése:

Július 24-én levették a Mirena fogamzásgátló spirálom másfél év után és azóta nem jött meg. Normális ez? Amigy is rendszertelen volt a vérzésem, de még fent volt a Mirena azalatt az idő alatt meg sem jött. Volt így valaki más is? Babát szeretnénk.


Keress kérdéseket hasonló témákban: Mirena, menstruáció kimaradás, gyerektervezés

  szept. 12. 11:22  Privát üzenet  

A válaszok
Másfél évig nem menstruáltál?

A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/9Időpont szept. 12. 11:51 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Másfél évig egyszer sem. Egy hétig véreztem mikor felrakta a nőgyógyász, kaptam rá rutascorbint. A vérzés abbamaradt aztan ennyi

# 2/9Időpont szept. 12. 12:01 Privát üzenet

Főleg ha babát szeretnétek ... Nem az lenne a legcélszerűbb ha ezt egy nőgyógyásszal beszélnétek meg?


Ez egy anoním oldal, lehet ide talán 1 random unatkozó kőművel vagy az esetemben egy szoftver fejlesztő és orvosnak kiadva magát elmondja, hogy "nem kell aggódni ez teljesen normális", majd 2 év mulva amikor abszolút semmi sikeretek sincs mész el csak igazi orvoshoz.


Ez nem egy olyan dolog, amit egy anoním online fórumon kell kitárgyalni ha gyereket szeretnétek. Menj orvoshoz... akár csak házihoz.



A válaszíró 71%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/9Időpont szept. 12. 15:44 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Tapasztalatokat kerdeztem hogy van e valakinek. Nyilvan tudom hogy orvos fog tudni valaszolni erre. Nem diagnozist es kezelest kertem meg megoldasokat hanem tapasztalatot

# 4/9Időpont szept. 12. 16:30 Privát üzenet
Tehát ha jól értem, akkor július óta nem jött meg. Ez még így belefér. Általában egy év mire a szervezet visszarázódik. Persze levétele után 3 hónapon belül meg kellene jönnie. Én az ajánlom, hogy kezd el figyelni a tested. Figyeld a hüvelyes nyálkájának milyenségét, ez jó kiindulási alap a peteérés megfigyelésére.

A válasz 55%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/9Időpont szept. 12. 18:42 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Azért másfél évig menstruáció nélkül lehet összeszartam volna magam, hogy na mégis mikor estem/esek teherbe spirál mellett.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 71%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/9Időpont szept. 12. 20:13 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Bennem nem merult fel a terhesseg de nagyon nem tetszett hogy nem jott meg egyszer sem. Most aggodok... Meddoseget nem okozhat?

# 7/9Időpont szept. 12. 20:29 Privát üzenet

A Mirena használó küzül szinte mindenkinél elmúlik vagy nagyon minimálisra csökken a menstruáció. A méhnyálkahártya nem vastagszik meg így nincs ami leválljon menstruációkor. Egyébként aki annyira meglepődik ezen, azoknak elmondom, hogy fogamzásgátló tabletta szedés esetén nincs peteérés, viszont olyan anyagokat adtak a tablettához ami vérzést produkál mint megvonásos tünet. Tehát tablettakor sincs menstruáció.

Ahogy írtam, július óta még nem telt el sok idő, ha 2 hónapon belül sem jönne meg, akkor keress fel egy orvost. A testnek idő kell amíg a saját hormonháztartását rendbe rakja. Az, hogy meddő vagy-e az sok mindentől függ, de az hogy a Mirena okozná, arra kevés az esély. Mint írtam figyeld a tested mert lehet peteérésed úgy, hogy a méhfal még nem regenerálódott. Ilyenkor előfordulhat, hogy a szervezeted csak több váladékot termel amivel kimossa a petesejt et de nem tapasztalsz vérzést.



A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/9Időpont szept. 13. 00:26 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
redani nevű felhasználó válasza:

Nekem Mirena levétele után 4 hónappal jelentkezett először a menstruációm.

Az sem volt az igazi, nagyon kevés. Most újabb 2 hónap van mögöttem és egyre "normálisabb".

Én nem aggódnám túl, idő kell a szervezetnek amíg helyreáll. De ha gyereket szeretnétek én is az orvost javaslom.



# 9/9Időpont szept. 13. 19:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ha az első hónap felénél abbahagyom a fogamzásgátló tablettát felborithatja annyira a hormonháztartást hogy azóta is nagyon rendszertelen a ciklus?
Normális az, hogy fogamzásgátló mellett rendszertelen a vérzésem?
Nőgyógyász, vagy hozzáértő személy véleményét/ segítségét szeretném kérni, a részletek lent. Mi miatt lehet?
Rendszertelen menstruációra fogamzásgátló?
Fogamzásgátló abbahagyása után rendszertelen menstruáció?
Lehet amiatt rendszertelen a ciklus?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!