Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Szerintetek mit tegyek?...

Szerintetek mit tegyek? (menstruáció)

Figyelt kérdés

Szóval új munkahelyem van és nem mindig van időm elmenni mosdóba

Pénteken kell megjönnie és akkor fogom elkezdeni a fog. gátlót is szedni (életemben először) a kérdésem az egyik az lenne: szerintetek az éjszakai betét kibírja kb 4-5 órán keresztül? (első nap kb 3 betétet használok el erősség szempontjából nem tudom ez mennyire számít erősnek)

Azon gondolkozok hogy tegyek e be egy minitampont pluszba (sose használtam még tampont) vagy elég az éjszakai (always)

Kicsit félek mert fehér a munkaruha :( a másik kérdés: már az első menstruációnál látszik valami hatása a fogamzás gátlónak? Vagy majd csak az azt követőnél fog látszata lenni?



jún. 2. 07:10
 1/4 anonim ***** válasza:
78%
Tegyél be tampont is. Valószínűleg elég lenne a betét, de szoronganál egész nap.
jún. 2. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
87%

Ha első nap 3 betétet használsz, akkor egy betét kibír 4-5 órát

Mini tampont szerintem ne tegyél fel, mert ha az megtelik elég kellemetlen tud lenni és ki is csúszhat. Akkor inkább már normál tampont helyezz fel.

Ilyen esetekben biztosan ki tudsz menni a mosdóba is a munkahelyeden, azt nem tilthatják meg

Dolgoztam már olyan helyen, ahol szigorú szabályok voltak és volt olyan is, ahol fehér ruhában kellett lenni

Én is rettegtem ettől, de meg lehetett oldani

Fogamzásgátlónál nem értem, hogy milyen látszatra gondolsz

Ha a hatására vagy kiváncsi, azt a betegtájékoztatóban leírja

jún. 2. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm megnyugodtam kissé

Úgy értem hogy azért lett feliratva mert erősen gorcsolok első 2 napban állni nem bírok és elegem volt belőle és úgy értem hogy ha most elkezdem szedni akkor lesz e már hatása kevesebb vér kevesebb görcs vagy majd csak a következőnel?

jún. 2. 09:34
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem vagyok orvos,és kb 8 éve nem használok tablettát (akkoriban én még nagyon erős hormontartalmút szedtem) de szerintem majd csak a következőnél fogod érezni a hatását, mivel a menzeszed első napján kezded el szedni és hatóideje minden gyógyszernek van
jún. 2. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
Panarom FÉNYLŐ CSILLAG ILLÓOLAJKEVERÉK

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!