Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Lehetséges, hogy a vakcinától...

Lehetséges, hogy a vakcinától megváltozott a vérzésem?

Figyelt kérdés
Most jött meg először, mióta megkaptam a másodikat is. És most sokkal erősebb, illetve a hasam annyira fáj mint még soha.

júl. 11. 08:54
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Nekem pont fordítva volt, előtte fájt, a vakcinák utániak nem. Szóval lehet rá hatással, de egyéni.
júl. 11. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Sokaknak hatással van rá
júl. 11. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Meg a stressz is..
júl. 13. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
Kvizlabirintus.hu Kérdések, felfedezés, stratégia

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!