Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Lyndinette szedése okozhat...

Lyndinette szedése okozhat fog problémát?

Figyelt kérdés

Most szedem 3 hónapja a Lyndinette-t, ez az első fogamzásgátló tabletta, amit szedek, nincs nagyon tapasztalatom ezzel kapcsolatban. A mai nap folyamán evés közben lepottanyt az egyik fogam. Semmi előjele nem volt, hogy mozogna, baj lenne vele és nem is fájt, amikor kiesett. Lehet ez a tabletta mellékhatása? Tapasztalt már valaki ilyet?


24/N



máj. 23. 17:51
A kérdező szavazást indított:
Igen
Nem
7 szavazat
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Nincs nagyfokú ínysorvadásod?
máj. 23. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Metionin ***** válasza:
13 éve szedem, semmi baja a fogaimnak és egyéb, tipikusnak mondott mellékhatásokat sem észleltem soha. Valami más probléma lesz ott.
máj. 23. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

2! Első válaszoló vagyok. Nekem meg 2.5 év után abba kellett hagynom,és utána 1.5 évig nem volt normális ciklusom.


Az emberek nem egyformák.

máj. 23. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Metionin ***** válasza:
67%
3. Valóban nem, viszont ez nem egy új gyógyszer. A betegtájékoztatóban rengeteg mellékhatás fel van sorolva és semmiféle foggal, fogínnyel kapcsolatos nincs közöttük. Másrészt ezek a hormonok, amiket tartalmaz, nem köthetők fogászati problémákhoz. Ezért valószínűbb,hogy inkább véletlen egybeesés és valami más miatt esett ki a foga a kérdezőnek.
máj. 23. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!