Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Normális, hogy így megváltozot...

Normális, hogy így megváltozott a vérzésem kezdete és ideje?

Figyelt kérdés

Fogamzásgátlót szedek 3 éve.

3 évig a 7 napos szünet 2. napján pontban megjött, és pontosan aznap, hogy beszedtem a köv. hó első tablettáját, elmúlt. Tehát 6-7 napig megvolt, gyenge vérzéssel. Ez mindig így volt.

Azonban 2 hónapja hirtelen megváltozott. Az utolsó előtti mensinél a 7 napos szünet 6.(!) napján jött meg. Aztán ugye bevettem a köv. tablettát rá 2 napra és nagyjából el is múlt. Tehát összesen 2-3 napgi volt emg, erős vérzéssel. Az utolsónál (ami msot van) pedig pontosan uyganígy történt. Megint a 6. napon jött meg (tegnap) és erős a vérzés, ma is megvan, és holnap szedem be a köv. tabit, valószínű el fog múlni.

Mitől változhatott ez így meg? Normális?


jún. 23. 10:04
 1/2 anonim ***** válasza:
Persze hogy normális. Benne is van a betegtájékoztatóban hogy a 7 napos szünet EGYIK napján kell kezdődnie a vérzésnek.
jún. 23. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Az oké, de nekem az a furcsa, hogy 3 évig pontosan ugyanazon a napokno történt minden, majd egyszercsak hirtelen teljesen máshogy kezdett működni a testem.
jún. 23. 13:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!