Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Miért tart ilyen hosszú időbe...

Miért tart ilyen hosszú időbe a menstruáció helyreállása fogamzásgátló abbahagyása után?

Figyelt kérdés

A legtöbb ismerősöm, de itt gyakorin is sok embertől olvastam, hogy több hét/hónap volt, mire megjött az első menstruációjuk a fogamzásgátló abbahagyása után.

Én is most hagytam abba nemrég de kissé aggaszt, hogy nem tudom mikor fog megjönni, illetve meddig kéne, mi a normális? Vagy ebben a helyzetben ahány szervezet annyi lehetőség?



aug. 6. 10:11
 1/7 anonim ***** válasza:
80%

Amúgy ez a gáz, hogy mindenki elkezdi szedni, és foggalmuk sincs mi lesz utána :)

Biztos vannak statisztikák, hogy kinél hogy van ez, de mi itt nem erre specializálódtunk. Saját hormonális állapotaid is befolyásolják. Lehet van a nőnek valami hormonális zavara, de pl 18-25 éves koráig szedi a fogamzásgátlót, aztán az alatt megy az idő, változik a biológiád... abbahagyod, aztán utána eszmélsz, hogy oppá, nekem nem is rendszeres a ciklusom. Én nem fogom tudni megmondani, hogyha nem szedted volna, akkor rendszeres lett volna-e, vagy lassította a tabi a pronlémákat, vagy mi... aztán mehetsz endokrinológushoz mondjuk, hogy nézzük meg, most hogy áll a szervezeted. ¯\_(ツ)_/¯

aug. 6. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
45%

Azért az itteni gyakoris vélemények is megérnek egy misét :D itt az oldal 90%-a "rendeltetésszerű" fogamzásgátló szedése mellett lesz terhes, aki pedig nagyon ellene van az mindenhová odakommenteli, hogy qrvasok hormon van benne, mintha értene egyáltalán az adag mennyiségeket.

Szóval nem feltétlenül erre kell adni.

aug. 6. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
51%
Nekem 3 év után azonnal visszaállt. Eleinte 28 naposra, aztán a korábbi 36 naposra. Aztàn 3-4hónap után terhes lettem 🙂
aug. 6. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
A hormonrendszer igen érzékeny dolog. Nekem szerencsére rögtön az abbahagyása után normális volt, de többet nem szedném az biztos.
aug. 6. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
Kvízjáték online és ingyenes
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Nekem 1,5 év volt, de mint kiderült, a hormonjaim eleve nem voltak rendben, de akkoriban ilyesmit, hogy hormonsor nem csináltak.


Vagyis az orvos, akihez mentem, nem - ez a helyes.


De egyébként sem szedném már, mert nem volt oké. Libidócsökkenés, szárazság, fáradt és ingerült voltam, stb.

aug. 6. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nekem 1.5 év volt,mire helyrejött. 2 évig szedtem.
aug. 6. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Majdnem 2 évig szedtem,egyből visszaállt a havim,vele együtt jött az elviselhetetlen görcs és mindenféle tünetem ami a gyógyszer előtt is volt.

Nagyon szervezetfüggő az egész.

aug. 7. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!