Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » 2 napja,hogy befejeztem a...

2 napja,hogy befejeztem a Fluomizin hüvelykúp használatát és még mindig ürül a kúp a hüvelyemből. Krémszerű. Ez normális? Kicsit úgy érzem mintha marná a hüvelybemenetem.

Figyelt kérdés

jan. 25. 14:47
 1/2 anonim ***** válasza:
27%
Én is most szedtem, nekem egy nap kimaradt az utokezelés előtt (lactinelle). Nekem is ürült még a gyógyszer, krémesen, darabosan kicsit. Huvelyflora helyreallitot is használj. Az égető érzés nem valószínű hogy jó. De nem tudok magyarázatot adni mivel nem vagyok orvos. Kérdezd meg a nőgyógyászod mi tévő legyel.
jan. 25. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Sajnos nem használt. Ugyanúgy maradt az égő érzés amire vegülis felirta az orvos.
jan. 27. 06:12

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!