Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Milligest fogamzásgátló...

Milligest fogamzásgátló tablettáról álltam le 3 hete. Tudna e valaki segíteni mivel jár?

Figyelt kérdés
Az lenne a kérdésem, van - e olyan ember , aki milligestet szedett évekig majd leállt rola? Milyen utohatása volt? hizott tőle vagy nem miután abba hagyta, valamint vannak - e egyéb tapasztalatok?
2009. febr. 18. 14:31
 1/2 anonim ***** válasza:

Szia,én 3 évig szedtem,ahogy abbahagytam köv hónaptól 28 napos ciklusaim lettek,hízni nem híztam semmit.Rá fél évre pedig megfogant a babám,aki most 6 hós lesz.

Szóval nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a gyógyszerről...:)

2009. febr. 18. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Szia !


Gratulálok a kis babádhoz, és köszönöma választ!

Én most álltam le rola három hete.és kicsit aggodok , mert nagyon puffad a hasam , pedig alig eszek, igaz az is lehet nálam hogy baba van, de még nem biztos!

Csak annyi rossz dolgot hallottam a fogamzásgátlók abbahagyásáról hogy az csak na!

2009. febr. 18. 16:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!