Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Lehet baj abból, hogy Yasminel...

Lehet baj abból, hogy Yasminelle fogamzásgátló tablettát szedek, de kihagytam 1 napot, bevettem másnap és vettem rá Escapelle eseményutáni tablettát?

Figyelt kérdés

Nem tudja valaki aki használja esetleg a gyógyszert, hogy a yasminellenek csökken a hatása, vagy nem befolyásolja a kettő egymást? Azóta rendesen szedem a gyógyszert, nincs hányingerem, semmi.

A válaszokat előre is köszönöm.


2011. okt. 30. 09:00
 1/3 anonim ***** válasza:

jó nagy hülyeséget csináltál.

teljesen felborítottad a hormonháztartásod.

2011. okt. 30. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ez tényleg hihetetlen nagy hülyeség volt, azon csodálkozom, hogy az orvos nem mondott semmit, csak felírta az eseményutánit...

Inkább vegyetek kotont legközelebb ha kihagysz egy szemet... Baromira megterhelő a szervezet számára ilyen hormonbomba

2011. okt. 30. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ezt nem igazán kellett volna...lehet ebből baj, és nem is kicsi :S
2011. nov. 24. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
Hoxa.hu, ahol megtalálhatod a hangod

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!