Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Lányok! Az normális hogy amikor megjön, akkor elsö nap kevés a vér, második nap sok, harmadik nap kevés és negyedik nap is kevés a vér, és nem is vér színe van hanem egy kicsit barnás, és vérdarabok vannak benne. Ez normális?


 2014. aug. 15. 15:39  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3
Kb. az enyém is így műkszik, kivéve a vérdarabokat. De szerintem normális. Örülj, hogy nem tart egy hétig. :)

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/21Időpont 2014. aug. 15. 15:45 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Teljesen.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/21Időpont 2014. aug. 15. 15:46 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Oké, köszönöm a válaszokat, de azt is mondták már hogy lehet ez valami betegség, mert igazából nem is vér, hanem folyás csak van benne egy kis vér. Szerintetek igazuk van azoknak?

# 3/21Időpont 2014. aug. 15. 16:03 Privát üzenet
teljesen normális, a vérdarabok miatt se aggódj azis teljesen normális talán az elhalt petesejt, de ebben nem vagyok 100%ig biztos

A válasz 57%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/21Időpont 2014. aug. 15. 16:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

És vérbarabkával... és barnás színnel...

# 5/21Időpont 2014. aug. 15. 16:08 Privát üzenet
Focikatalógus 728x90
A kérdező kommentje:

Na és arról nem is beszélve, hogy amig tart, addig fáj a fejem, és hányingerem van. És ezért szokták mondani hogy betegség.

# 6/21Időpont 2014. aug. 15. 16:11 Privát üzenet

NEM BETEGSÉG.

Az, hogy rosszul vagy mellette, kellemetlen, de nem betegség. Mindenki másként viseli. Van, akinek görcsei és hasmenése van ilyenkor, van aki szédül és hányingerrel küzd. Ezt osztották le neked.

Ha barnás, akkor gyengébb a vérzésed, és mire a szemed elé kerül, addigra oxidálódik. Ha verted már le életedben pl. a térded és bevarasodott, akkor ha visszagondolsz, a var is barna volt. Na bumm.

A menstruáció pedig a meg nem termékenyült petesejt és a befogadására felkészült megvastagodott méhnyálkahártya kilökődése, ami vérzéssel jár. Innen a darabok.

Csak biológián kellett volna jobban odafigyelni, és akkor most nem zizegne a zabszem a hátsódban feleslegesen hülyeség miatt.



A válasz 36%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/21Időpont 2014. aug. 15. 17:10 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Szia! Nem kioktatást kértem! Csak annyit hogy normális e! Szóval a Te válaszod nekem egy kicsit sem volt hasznos! Bocs!

# 8/21Időpont 2014. aug. 15. 19:19 Privát üzenet

SZÍVESEN.

Örülök, hogy segíthettem, és megvilágíthattam eddig feltáratlan, sötét területeket a kicsi fejedben.

És megértem az arroganciádat, biztos neked is fájó szembesülni a tudatlanságoddal.



A válasz 19%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/21Időpont 2014. aug. 15. 22:47 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

ÉN NEM VAGYOK ARROGÁNS! Szóval bocs, de számomra ez a válaszod sem fontos! Tehát nem segítettél semmit! (Mint az elözö válaszodban sem)

# 10/21Időpont 2014. aug. 16. 10:43 Privát üzenet
1 2 3

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A Sword Art Online nak lesz harmadik v. negyedik évada is?
Lehetséges, hogy a menstruáció okozta rosszkedv és hiszti a harmadik, negyedik napokon jelentkezzen? Vagy akkor nem ez az oka?
Lehet kevesebb, rövidebb ideig tartó a mensesem? Cickafarkfű és csalán teát iszom. Most és múltkor is úgy jött meg, hogy az első két nap sok van, a harmadik negyedik napon meg nagyon kevés.
Fitymám alsó részén pici anyajegy pontocskák jelentek meg, eddig kettő volt de lett egy harmadik és egy negyedik ilyen 1mm nagyságú, ez mit jelent most?
A yadine fogamzásgátlót szedem, és amikor már beszedtem mind a 21 tablettát akkor a negyedik napon jön meg a menstruációm de most mikor abbahagytam a szedését akkor most meg a...
Mi okozhatja a glükoz tesztet követö harmadik-negyedik oraban bekövetkezö hypoglikemiat?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!