Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Mit tegyek hogy ne jöjjön...

Mit tegyek hogy ne jöjjön vissza a hüvelygombám, ennyi kezelés és tenyésztés ellenére sem javulok. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Hiába kaptam kezelést, ideig óráig használ, utána minden kezdődik előlről. Csináltak tenyésztést. Fél éve egyedülálló vagyok (elvált) és most is elő szokott fordulni, és néhány nap múlva el múlik. De igy hogy kezdjek párkapcsolatot, hogy éljek nemi életet ha rá kerül a sor ? Kétségbe vagyok esve nagyon :(
2015. júl. 9. 08:49
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
iktasd ki a cukrot és a lisztet az étrendedből! szerintem candida miatt van és a cukor/élesztő/liszt sajnos kedvez neki :/
2015. júl. 9. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Szia! Ugyanebben a cipőben jártam. Az eredete lehet stressz. Az állandóan megjelenő majd spontán elműló tünetek gyanúsak.

Zárd ki a Candidát, amit az első írt, és akkor biztosra veheted, hogy stressz. Nekem vagy 7 hónapig csinálta ezt, akkor múlt el, mikor az életemben is minden rendeződött.

2015. júl. 9. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

-Minden gyógyszeres kezelés után hüvelyflóra regeneráló kúp/krém (Gyntima, Lactofeel, Vitagyn C...).

-Ezeket megelőző jelleggel is lehet.

-100 % pamut normál alsó. Jól szellőző általános ruházat.

-Fertőtlenítő mosás a fehérneműknek.

-Illatanyagmentes intim termékek (lemosó, tisztasági, betét... mindből van olyan, ami nem illatos).

-Fogamzásgátló tabletta elhagyása (már ha szeded).

2015. júl. 9. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Nekem a fogamzásgátló abbahagyása oldotta meg. Előtte mindig visszatért. Rengeteget jártam orvoshoz. A párom is.

Amikor abbahagytam a gyógyszert ez is megszűnt (mert még voltam más "mellékhatások" is, pl. libidócsökkenés). Beszélgettem ismerősökkel, családdal, és mások is tapasztaltak ilyet.

De a stressz is lehet. Legalábbis nekem a nőgyógyász azt mondta.

2015. júl. 9. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Szedek tabit, de mielőtt nem szedtem is ilyen problémával küzdöttem .
2015. júl. 9. 09:32
 6/11 anonim ***** válasza:

Akkor eleve nem kellett volna a tabletta.

Jobban legyengít odalent.

2015. júl. 9. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Menstruációm miatt irta fel az orvosom :(
2015. júl. 9. 09:43
 8/11 anonim ***** válasza:

Miért olyan erős?

Ha csak össze-vissza volt, arra nem a tabletta a megoldás.

2015. júl. 9. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Sok időre jött meg, és sok napig meg volt..
2015. júl. 9. 10:03
 10/11 anonim ***** válasza:
Endokrinológia területe.
2015. júl. 9. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2
Gyertek csajok!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!