Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Fogamzásgátlótól pattanások a ciklus első felében?

Tehát, a 7 napos szünet után, amikor elkezdem szedni a gyógyszert, pattanásos leszek. Ez normális? Vagy másikat kellene szednem? Fogok menni nőgyógyászhoz mielőtt belém köttök.

Keress kérdéseket hasonló témákban: fogamzásgátló, ciklus, pattanás

 2016. ápr. 16. 22:51  Privát üzenet  

A válaszok
Nekem is ez volt, nézd meg a betegtájékoztatót, mert soknak mellékhatása az akné. Nekem leváltotta a doki Nuvaringre, annak nem mellékhatása, azóta megszűnt plusz kaptam Dalacin oldatot ha mégis kijönne, 3 nap alatt eltűnteti.

A válaszíró 87%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2016. ápr. 17. 14:54 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Hüvelygyűrűt nem szeretnék. Félek, hogy rosszul tenném fel.

# 2/3Időpont 2016. ápr. 17. 17:17 Privát üzenet
Nekem is ez volt. Vártam pár hónapot, és elmúlt. Ha most kezdted szedni, várj vele pár hónapot.

A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 2016. ápr. 19. 18:18 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Normális-e a 27-46 napos ciklus, illetve az erős alhasi fájdalom?
Hogy számoljam ki, hogy mikor jön meg újra? Azt tudom hogy 28 napot kell számolni, de az első vagy utolsó vérzés után?
Honnan számít a menstuáció első napja? Pl. Ha szombaton volt egy kevés pecsételő verzesem, de csak vasárnap kezdett el vérezni, akkor melyik számít az első napnak?
2 napig tartó menstruáció, első nap pecsételgetés, második nap ilyesztően sok vér, harmadnapra semmi. Ez normális?
Lanyok, nok! Nektek mennyi ido telt el az elso es a masodik menstruaciotok kozott?
Első nőgyógyászati vizsgálatomra mennék és nagyon félek. Sajnos a menstruációmmal vannak problémák. Tudnátok segíteni? 18/L (a többit lent)

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!