Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Baj van a menstruációmmal?...

Baj van a menstruációmmal? Orvoshoz kéne mennem vagy normális?

Figyelt kérdés
15 éves lány vagyok és kb. 2éve menstruálok. Régebben 1x-2x volt hogy menstruáció helyett csak barna folyás volt és késett 1-2 hetet, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ráfogtam hogy még nem állt be és azért(ez kb egy éve volt). És azóta sose jön meg normálisan, ha más nem 1-2 napot mindig késik, de olyan is szokott lenni hogy egy hetet. Az előző menstruációmkor nem vér hanem barna folyás folyt kb 4-5 napig és utána nem is jött meg normálisan. Ma megint megjött(most nem késett) és eddig szintén csak barna folyás van. Lehet ez baj? Valamint egész hónapban(kivéve menstruáció alatt) fehér váladék folyik, menstruáció előtt kb 1 héttel kicsit jobban (nem sok folyik, csak azért kellemetlen amikor érzem hogy kifolyt és meg sem jött csak ez a fehér valami folyik). Ennek van valami oka?

2017. ápr. 4. 23:16
 1/3 anonim ***** válasza:
Nőgyógyász mindenképp mert ezek lehetnek akár gombás fertőzés tünetei is mindenképpen ezekből érdemes kenet mintát venni persze ezt az orvosof eldönti.
2017. ápr. 4. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az a fehér valami a folyásod ami természetes és menstruáció előtt mindenkienk több van..

Az meg hogy nem vér folyik hanem csak barnázol az lehet attól hogy a nyálkahártya nem úgy válik le ahogy kéne, vagy valami hormon bezavar.

Nekem is szokott ilyen lenni.

Menj el orvoshoz és mond el neki.

2017. ápr. 5. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
Teljesen normalis a menstruacio elotti barnazas illetve az utanni 1-2 napig es 21 eves korodik nem is all be normalisan esetleg tabletta mellett biztosan be fog,en 16 evesen kezdtem el szedni a fog gatlot akkor teljesen be allt es mindig volt feher folyasom menszesz elott egy hettel es gyogyszer mellett az is elmult mar nem szedem a gyogyszert es megint rendszertelen a menszeszem,nyugi en is voltam orvosnal ezzel,az orvos irt fel ra egy antibiotukumot azt mondta ra hogy valami bakterium de nem mulasztotta el es utana neztem a rendszertelen taplalkozas okozta,nem jar semilyen tunettel ez csak feherfolyas es a tul sok cukor beviteltol es az ilyenektol volt.
2017. ápr. 5. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
Idősebbek is elkezdhetik online és ingyenes rejtvényfejtő játékunkat

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!